EN ELEGANT OG SPENNENDE SAK – STRIKKEOPPSKRIFT

Katrin Schneider

 

Kanskje burde eg tenke på litt mer “voksen dame” strikk?? Eg har lett for å strikke meg plagg som er lekne og fargerike, men det er sånn eg er 🙂 Av og til så vet eg at Ali skulle ønske eg tok på meg noe mer “voksent” hehe Men, etter 27 år tror eg muligens han har gitt opp *ler hjertelig*

Sånn bort sett fra det kunne eg faktisk tenkt meg denne! Ja for den var faktisk veldig lekker, stilren
og klassisk – fin over en fresh Jeans f.eks med kule støvletter til, ja da hadde eg muligens vært litt dame! Eg føler meg generelt ikkje helt vel om eg kler meg for voksent, eg liker best klær EG føler meg trygg (?) i og ikkje minst må eg trives. En jakken eller, Kimono tar man jo av seg etter hvert så denne kunne eg fint hatt 🙂 Ja eg kunne hatt en morsom kjole under hihi

Uansett, garnet den strikkes i ser helt lekkert ut og det finnes i flere flottte farger!
Ja bare ta en titt HER! Eg kunne ha tenkt eg en i Oker, Grønn, Lime, Petrol…eller?? ALLE tenker eg!
Hva med deg, hæ?

 

 

 

 

 

Katrin Schneider

 

 

 

KI MONO
Bildene over
Opp til 50″ rundt brystet, dvs 139 cm
Strikkes Top/Down

* * * *

Ok, onsdag og snart helg! Fortsetter det i dette tempoet så er det jo snart Vinterferie,
ja for ikkje å nevne Påskeferie! Tiden flyyyr! GLEDER meg til Sommerferien eg, ja hvis det blir noen sommer i år da….og da mener eg MYE varmere enn 13 gr i snitt…..*Tragisk*

Nå er eg i allefall halvveis på arm nr 2 og eg er optimist og satser på NY KOoOSEgenser til helga! Jammen godt det er meldt minusgrader ca 1 uke til og etter det er det kun noen få varmegrader før det igjen skal bli minus! Da blir det deilig med en skjønn alpakkagenser 🙂 Lang er den også 🙂

Før eg setter meg ned og setter opp strikketempoet må eg få på en maskin med klær tror eg, burde egentlig ha støvsuget, meeen eg vil spare på skuldrene mine siden de nå er ganske gode så det får eg sette han Ali til i løpet av dagen 🙂 Det var det der kleskapet mitt også som eg BURDE ha fikset!
Er sååå lite motivert for noe skaprydding! WRÆL! Vil heller tenke på OM eg fortjener eg premie når eg er ferdig med “Sofies Mamma”?? Tjaaa, det ser ut for at det nye garnet modnes fort HAHA Trenger jo ikkje skjule at eg har SYKT lyst å starte på Humulus!! Bare starte i det minste…..Til helga kanskje??

Jaja, eg må nesten bare komme i gang, jo fortere eg er ferdig jo mer får eg strikket – Dib må ta bussen hjem i dag for det er nemligen kommet ALT for mye snø til at eg kjører ut! 🙂 I kwell er det full rulle med trening igjen heldigvis trenger me som sagt KUN levere om onsdagen.
Han får skyss hjem med treneren – DEILIG!

KOS DEG OG HA EN
HVIT OG FLOTT DAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #kimono #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogger #toppblogg

2 kommentarer

Siste innlegg