“KLASK MEG I BAKHODET SÅÅÅÅ LEKKERT!” – 2 STRIKKEOPPSKRIFTER

Design Jill Zielinski

 

Dette mønsteret smalt skikkelig! Såå lekkert og helt sånn krystallklart og nydelig! Hadde eg hatt passende garn tilgjengelig så hadde eg sluppet alt og lagt opp PRONTO! WOW altså!
Deiliiiiige farger, eller hva?? Noen ganger funker det veldig godt med svart i mønster!

 

Strikkefastheten her er 24 m/28 row og orginalt strikkes den i The Plucky Knitter Oxford 2.0
Mye fint som frister der kan du si 🙂

 

Du kan fint bruke annet Merino garn som er ca 200 m pr 50 gr, og som vanlig så anbefaler eg en prøvelapp eller 2! En som er enfarget og en hvor du f.eks tester strikkefastheten med mønstert 🙂 

 

 

 

 

SNOWSWEPT
Bildet over
Opp til 142 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

Design Jill Zielinski

 

Sååå lekker!

 

 

 

SNOWSWEPT HAT
Fra 34 –> 58 cm i omkrets

 

 

 

 

 

* * * *

NÅÅÅÅ er det virkelig helg! JuHuuuu ALT gikk vår vei og alt under kontroll! Møtet gikk absolutt i vår favør med andre ord og nå må me bare smøre oss med litt tålmodighet (Er jo vant med det da hehe)
så skjer ting i riktig rekkefølge, dermed kunne me bare puste ut og ta ei skikkelig GOD helg!
Følte eg svevde på skyer da me gikk til bilen og skuldrene var senket og magen var rolig – IGJEN!
Eg skal fortelle etter hvert hva dette dreier seg om, men eg vil heller fortelle når alt er ferdig! hihi
Det kan virkelig bli en spennende og kjekk vår og sommer 🙂

Etter møte ble det en kjapp tur innom Europris for litt snop til helga var absolutt innafor og så ble det
å hente hjem resten av HelgeKosen på Rema og Kiwi 🙂 DibHassan var tidligere fri i dag pga heldag
i engelsk så han kom hjem selv og me kom oss også tidligere hjem 🙂 Det var bare å kaste seg rundt
og få varene på plass, Ali stupte i grytene for å mekke “Loobye”MMm det er sååå godt! Det er også en sånn GOD “Gryte” fra Libanon, denne lages med sånne lange grønne bønner 🙂
Ja nå er eg sååå sulten at det er rett før tarmene forsyner seg selv!

Eg har allerede vært nesten 1 t på badet!! Vasket håret, raka beina og dusjet lenge! Sååå deilig!! Begynner å føler meg som et menneske igjen! Nå etterpå skal eg sende mail til frisøren min og spør om det er en mulighet for meg til uka! Må virkelig ordne på den etterveksten og freshe det opp 🙂

Middagen er klar og eg skal fòres, etter på blir det KUN strikking!! Det er nå iallefall planen!
Har egentlig ikkje sååå mye igjen, eg må bare slutte å dille!

Håper dagen din også har vært bra og at du har tid å sette deg ned for å kose deg!

HA EN FIN ETTERMIDDAG
OG KOS DEG I KWELL

Go`klem fra ei Kjempeglad Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #genser #kofte #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg