GIVE AWAY – “HVERDAGS GLEDE”


Ok, da fikk eg det til og ble ferdig! Men bare for å si det, det er jammen ikkje enkelt å ta bilder inne om kwellen! Siden det heller ikkje er noe utsikt for utebilder i løpet av helga får det bare stå til 🙂

Tenkte eg skulle ha en Give Away for å gi en person en Hverdags Glede, burde jo hadde mange slike gaver å gitt bort, men i kwell blir det en så får det bli flere neste gang 🙂

Spørsmålet du må besvare for å bli med er ganske enkelt:
HVOR MANGE ERTER ER DET I FLASKA PÅ BILDET OVER?

Det er nok flere enn du aner!

Skriv så en kommentar på dette innlegget, IKKJE på Facebook,
det blir alt for mye for meg å holde styr på for meg

 


Det FØRSTE som tipper riktig antall skal få et par
“Bårevotter”! De er designet av Pinneguri,
men strikke av meg. Skikkelig lokal deilig ull fra
Holen Ullversted! For meg er dette et par luxusvotter og vinteren er ennå lang og med denne flotte oransje farger vil du smile hver gang du er på tur 🙂
(Hvis ingen tipper riktig blir det den som er nærmest)

“Hverdags Gleder” har eg valgt å kalle Give Awayen fordi det er sååå viktig!
Gi deg selv eller andre litt luxus i hverdagen av ting som kan nytes eller koses med –
Eller noe som bare rett og slett gir deg litt glede!

Eg trekker vinneren ONSDAG 31.januar – sånn i kwellinga 🙂

Nå skal eg kose meg med litt Hverdags Glede; Nemlig NYTT strikketøy! JuHuuu

KOS DEG MASSE!

Go`klem fra ei spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #giveaway #hverdagsglede #bårevotter #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

83 kommentarer

Siste innlegg