EN TYPISK SØNDAG + DEILIG STRIKKEOPPSKRIFTER

 

I dag har det til nå vært ganske så deilig og typisk søndag, en typisk søndag i vinter halvåret i allefall. Ellers i året er gjerne søndagen hvor me tar ettermiddagskaffien nede ved sjøen, men ikkje i dag! ISKALDT ute! Da passer det så godt å bare sitte i go`stolen under pleddet å strikke 🙂

 

Har ikkje kommet så fryktelig langt, men er ferdig med Short Row og i gang med selve mønsteret. Hvis eg satt opp tempoet hadde eg nok ha kommet mye lengre, men her står nytelsen høyere i kurs så den blir ferdig når den er ferdig 🙂 Tror eg er veldig fornøyd med fargevalget! Når eg ikkje klarer
å bestemme meg for farger så blir det alltid GRÅTT, nå syns eg at strikkeplagghylla mi har for mange grå gensere så eg skar rett over og tok noe annet. Brunmelert med naturfarget mønster, tror det kan bli ganske så fint! Denne og de 2 andre genserene eg har lagt ut under er sånn typisk eksempel på slike eg hadde strikket etter bildet, men ikkje denne gangen og ei heller skal eg gjøre det med de
2 andre 🙂 Ja for eg ha alle disse 3, enig med meg i det, ikkje sant??

 

 

Isabell Kraemer

 

HUMULUS
Bildet over
Opp til 140 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 Isabell Kraemer

 

BUBBLY SWEATER
Bildet over
Opp til 128 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 Isabell Kraemer

 

READY FOR FALL
Bildet over
Opp til 128 cm rundt brystet

 

 

 

 

Eg strikker min Humulus i Østlandsgarn og det er utrolig hvor mykt det blir på pinne 4! Ingen må
i allefall komme å si at det er et dårlig garn! Det blir skikkelig herlig skal eg si deg. Det 3.genseren kan også fint strikkes i Østlandsgarn, men nr 2 er i Kauni 🙂 Deilig deilig! Tenkte eg skulle strikke de 2 andre også i farger eg gjerne ikkje hadde valgt først, så dette kan bli spennede!

Har du en favoritt? Hvilken farger hadde du brukt?

 

 

 

 

 

 

Nå er eg i grunnen straks klar for kwellen! Skal fortsette i samme stil som resten av dagen må bare ta
å koke noe ny kaffi og tenne noen lys så er eg klar 🙂 Ja du vet, de vanlige kwellsritualene som eg gjennomfører hver eneste dag hehe You know, faste rutiner hehe

 

Har forresten startet på en ny serie på Netflix og til nå liker eg den virkelig godt! Har nå i allefall glodd hele dagen! Traveler heter den, akkurat passe Sci-Fi/Drama til at eg egentlig ikkje merker så mye til det, ikkje ennå i allefall 🙂 Liker skuespillerene og det er jo viktig 🙂 Ellers har eg VELDIG lyst å se
This Is Us, men det er IKKJE på norsk Netflix….Noen som vet hvor eg kan se den??

Ja ok, da får eg vel komme i seget før eg igjen daler ned her i Go`stolen 🙂

KOS DEG MASSE
OG NYT EN DEILIG KWELL

Go`klem fra ei avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger 

2 kommentarer

Siste innlegg