MAGISK KINESISK STRIKKEDESIGN!!! – 2 NYDELIGE STRIKKEOPPSKRIFTER

Irene Lin

 

Måtte virkelig gnikke meg i øya her eg satt og sperre opp gluggene! WOW såååå lekkert!
Gi meg begge 2 liksom – ! Guuu så nydelig! Ser også utrolig spennende ut å strikke og eg ble helt gelè i beina her eg sitter! Mosaic strikk er en helt magisk måte å lage mønster på og de blir jo et blikkfang når det brukes på denne måten 🙂 Tommel opp på en tidlig morgen

Har faktisk den senere tid ramlet over mye lekker Kinesisk Strikkedesign og så og si alt er oversatt til engelsk og det er virkelig noe man bør utforske!

 

 

 

 

Irene Lin

 

 

BOHO STYLE MOSAIC CARDIGAN
Begge bildene over
Str S–> XXL
Strikkes Top/Down

 

 

 

 

 

 

 

 

Irene Lin

 

 

BOHO STYLE MOSAIC SHAWL
Bildet over
Free Size

Både sjalet og Cardigan`en er strikket i Brooklyn Tweed Shelter 🙂 

 

 

 

 

 

* * * *

God Morgen 🙂 Har i grunnen ikkje helt tid til å sitte her for eg skal til frisøren i dag! Woop Woop!
Såååå deilig det skal bli, gleder meg som en unge! Har ikkje hatt skikkelig overskudd siden lenge før jul så nå er det jaggu meg på tide eg stikker til byen! Ja, for nå kan eg så og si SETTE meg på håret *ler*
Tenkte eg iallefall skulle klippe det litt opp for å lette litt på “fallet” + eg MÅ farge etterveksten! Eg farger det nesten i min egen farge, men eg har masse striper i tillegg og der med syns etterveksten 🙂
Ahaaa dette skal bli deilig, ikkje bare det, men å komme seg ut på den måten er også deilig!
Kjører LaidBack stil i dag og går av gårde i (pen) “Jogge”dress hehe

Regner med hele seansen tar ca 3 timer +! Etter på er det strake veien HJEM og garantert at det blir en kwil på sofaen! Det “tar på” å sitte rett opp og ned så pass lenge 🙂

Ut i fra hva værmeldingen sier så blir nå i allefall opphold! Takk og pris! Skal blåse da, men bare det ikkje regner så går det bra! Kjipt f.eks om håret er krøllet og så gå ut i regnet! Håper også å starte på hjemveien FØR rushet starter! OMG det kan være helt grusomt ut av sentrum!

Har egentlig VELDIG lyst å ta turen innom Søstrene Grene, men får se hva klokka blir! Har sååå lyst
å bare kjøpe noe dill! Ja litt sånn pyntelige forbruksting som eg kan ha på Garnrommet! Ho Ho

Jaja, eg får ta å svinge meg fort gjennom dusjen og få på meg klær og legge i vei! Skal prøve
å Snappe litt så du kan jo svippet innom SnapChat (vibbedille) om du vil 🙂

 

KOS DEG OG HA EN
SUPER DAG DU OGSÅ!

Go`klem fra ei GIRA Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #kinesiskstrikkedesign #strikkedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Svar til Anne May:
      Man trykker på den store teksten under bildet.
      Så kommer du til Ravelry siden. Det er gratis å være medlem der. Alle mønstre/oppskrifter du kjøper blir liggende i « ditt bibliotek «, eller du kan laste de ned på egen PC eller annen lagringsplass . Lykke til !

Siste innlegg