STUNNING BEAUTIFULL!! – DU TRENGER KUN STRIKKE 1 TEPPE, NEMLIGEN DETTE!

Design av Kate Davies

 

Eg sitter bare her å måper (Ja eg er ferdig med å dåne for i dag!) Hodet mitt er allerede inne i garnhyllene på jakt etter noe som kunne passe og eg drømmer meg langt bort i deilig strikking av de nydeligste lapper! Kan vel være enig med at SER komplisert ut, men, en lapp av gangen, et felt om gangen så er det slettes ikkje så vanskelig! Tålmodighet er nok bra å ha, men absolutt overkommelig 🙂

 

HVEM ville ikkje hatt dette på sofaen liksom?? Strikket i akkurat DINE farger!
Åååå eg har virkelig konsentrasjonsproblemer her eg sitter….Hva med deg??

 

 

 

Design av Kate Davies

 

Finull måtte jo ha vært PERFEKT til dette teppet!!

 

 

THE SHIELING
Bildene over
Str: Så stort du vil, lappeteppe

 

 

 

Dette får du om du kjøper denne oppskriften:

This subscription includes:

  • Weekly release of exclusive club member-only patterns over the 3 month duration of the club
  • (Patterns are in the form of  PDF / ebook delivered to your Ravelry library, which will be updated weekly as each pattern is released)
  • Separate weekly newsletter exploring different areas of the West Highland Way through words, images, and video
  • 120-page print book, containing all of the patterns as well as essays and  photography that bring the West Highland Way to life
  • 10% discount on all items in KDD shop for the duration of the club, including Milarrochy Tweed (January through March)
  • shipping of book to an address anywhere in the world  – posted out at the club?s conclusion

 

 

* * * *

Ahaaa 1 uke til VINTERFERIE!!! Woop Woop! Men først en helg og så nok en travel uke så er me der!

Hmmm kjennes ut som om denne dagen blir noe bedre enn gårsdagen så eg håper å få gjort litt her i heimen, er alltid NOE å gripe fatt i vettu! Har man barn i heimen, ja da er det alltid noe å gjøre! Sånn er det og sånn kommer det alltid til å være 🙂 Alt har sin sjarm(??) hehe

2 fulle stativer står i gangen så det er bare å sette i gang å brette! Hvis eg èn gang får oppleve TOMT vaskerom og en gang uten stativ i ei hel uka, ja DA skal eg male taket ROSA! Sånn nå er det skriftlig!
Selv om eg var litt på trynet i går fikk eg da vasket en del på badet, nå gjelder det å fjerne litt klær så er det i grunnen greit der. Vurderer å ta for meg organiseringen av “TING” som står på kommoden inne hos Dib. Han syns det er helt OK slik det er, eg får KRYPP hver gang eg ser på det, så JA, NOE må absolutt gjøres….Krypp kan være farlig i lengden….

 

Det største problemet me nå står ovenfor er SKAP-problematikken! Jepp, EG er uten skap! Skap har me, men det er innestengt av en Seng/stol på Dib sitt rom….Den sengen trengs i grunnen når han har overnatting, for selv om han har stor seng vil han IKKJE dele den med noen….Men nå er han på gli om at me kan kvitte oss med den og at me heller kan kjøpe en sånn “slå Sammen” seng på Ikea for den kan oppbevares UNDER sengen hans i steden. DA kan eg uten å ommøblere rommet hans komme meg inn i det som egentlig er mine skap….HATER sånn OMROKERINGER! Pr NU er alle mine klær fordelt på 3 plassekker som me har på soverommet! Dvs når me skal legge oss er det bare å ta sats
i døra og håpe på at me treffer senga! Lite sansynlig å bomme da det er 180 med continental presset mellom 2 vegger OMG!! Jepp, me har absolutt det minste rommet hehe Det er i seg selv helt greit siden ungene “bor” jo på rommene sine, men eg vil ikkje kombinere rommet vårt som et lager!
Vel…..det er vel bare å starte med å brette klær?? Satser på å være i MÅL i 2027! Sånn ca!

Etter at eg har ryddet til eg stuper (om ca 1 time!) blir det strikkings! Vel fortjent også! Er snaaart ferdig med mønsteret og nå nærmer det seg deling for ermene, DA blir det lett på pinnen da JuHuu
Ja og i morgen er det HELG!! Enestående deilig!

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG DAG!

Go`klem fra ei OPTIMISTISK Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #katedavies #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogger #toppblogg

0 kommentarer

Siste innlegg