“LOOK WHO`S BACK!” – STRIKKEDESIGN FOR ALLE!

Nicola Susen

 

ÈN dag skal eg strikket et av Nicola Susen sine design! De ser jo sååå herlige og casual ut + at du kan bruke det garnet du vil og strikke de så små/store som du trenger de! Høres jo helt magisk ut, men eg er sikker på at det er ganske forståelig når du er i gang å strikke 🙂 Hadde vært gøy å prøvd og denne tunikaen er jo garanter herlig nå til våren og sommeren 🙂 Hennes andre design kan du se HER!

Du trenger heller ikkje tenke på din egen strikkefasthet, pinner eller noe som helst! Hun anbefaler deg å prøve ut RAGLANO, den er gratis så det er bare finne frem favorittgarnet å teste ut teknikken hun bruker før du evn kaster deg ut på noe av det andre hun har designet 🙂 

 

 

 

Nicola Susen

 

 

FIVE
Bildene over
Strikkes Top/Down
Str: akkurat den du trenger!

* * * *

Jøss SOLA skinner og det er minus 6 ute! Strålende vær med andre ord! Skal visst nok være iskaldt frem til over neste helg så dette varer en stund gitt 🙂 Bedre enn regn og kuling i allefall 🙂

NÅ er eg ferdig med mønsteret! JuHuuu klarte det i går kwell, ja for kwellen ble ikkje dum den – ble nesten litt rangling! Var tidlig våken da og formen kjennes sånn passe ut, men eg har LITT planer!
Skal vaske kjøkkengardinene og få bort resten av julen – Jepp det er på tide nå haha Videre planer er
å vaske det som er igjen å vaske på badet!! Må nok sette på en maskin med vanlige klær også
og sååå er me klar for nok ei travel uke! Avslutter med dusjen eg ikkje fikk tatt i går før eg inntar Go`stolen og fortsetter på Humulus! Nå skal eg bare ha noen Short-Row før det deles for armene 🙂 Håper eg treffer blink med størrelsen! Har tatt utgangpunkt i masketallet fra en annen genser eg har
i samme garn og ingenting kan jo bli mer riktig enn det!?? Er litt lei av at ting av og til bli litt stort 🙂

Husk Give Away`en som er på bloggen! Det blir trekning senere i dag!
Klikk deg inn HER og bli med 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIG SØNDAG

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetsrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger 

0 kommentarer

Siste innlegg