DRØMME CARDIGAN – DANSK STRIKKEDESIGN OG OPPSKRIFT

Design av Katrine Hannibal

 

Du av alle vet at eg i lange tider har mast om en lang cardigan, ikkje det? Nå er eg jo i gang med en som eg tror blir virkelig fin, men når slike som den over her bare POPPER opp ja da vettu! Ååååå eg blir virkelig helt MO i knærene for ikkje å snakke om garnet den er strikket i! Give Me a Break!!

Jakken kan du kjøpe som enkel strikkeoppskrift, eller om du vil, en Garnpakke 🙂
Den kan du gjør HER! Flere farger å velge i, men SE bare på garnet du! Merino og Angora! Deilig!

 

 

 

Design av Katrine Hannibal

 

 

COZY CARDIGAN
Bildene over
Str opp til 148 cm rundt brystet

 

 

 

* * * *

Ok, da er mandagen snart i boks, eller, den ER i boks for min del hehe Amira skal kjøre DibHassan på trening og Ali henter han JuHuuu Herlig for meg! Men, eg har gjort MYE i dag eg skal eg si den! Før eg kjørte å hentet Dib satte eg i gang med en av ungene sin Favorittmiddag: Stekte kjøttpølser i brun saus og masse grønnsaker! Når det var gjort kjørte eg på Kiwi, måtte ha både poteter og brokkoli 🙂 Var også innom Nille og fikk litt PåskeStæsj som lys, servietter, skjønne Påskeposer som skal fungere som Påskeegg og litt sjokolade. Gadd ikkje gå på Rema for å kjøpe resten av sjokoladene, tar det i løpet av uka siden me likevel må en tur på Europris 🙂

 

Når Dib og eg kom hjem var det bare å steke pølsene, får de i sausen mens poteter og brokkoli kokte, VOLÀ Middag ferdig på under en time! Ali bare gliste da han sto opp, han var ikkje helt i form i dag
og var nok ganske så lettet over at middag var på kok 🙂 *Flink Kone*

 

På strikkefronten har eg allerede hatt  første økt i formiddag, dvs eg har strikket opp en hespe garn på teppet så det vokser sakte men sikker og det SER ganske så bra ut! Dette blir konge skal du se 🙂

 

Etterpå nå skal eg ha meg ei deilige dusj som skal inkl raking av beina, ja med hele 6 grader ute så er det litt for varmt med pels! hehe Dette blir digg, ja for så er det bare å smette inn i rene koseklær
og sette i gang strikkeøkt nr 2: Fortsette på den lange jakken 🙂 Ser du? Mandagen ble jo helt super!

 

 

KOS DEG DU OGSÅ
OG HA EN HERLIG KWELL

Go`klem fra ei Meget Godt Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #danskstrikkeoppskrift #danskstrikkedesign #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Den cardiganen så helt nydelig ut, men den må jo ta en evighet å strikke. Bare spørs om jeg ikke må prøve meg på den til neste egostrikk 🙂 Jeg strikker hentesett for øyeblikket og de små plaggene går jo så fort å strikke 😀
      Ha en fortsatt fin dag <3

Siste innlegg