SOMMER & SOL – 5 TANK TOP STRIKKEOPPSKRIFTER

Design av Leah B. Thibault

 

Vel, straks April måned, da er jo egentlig sommeren rett rundt neste sving 🙂 Da kan man virkelig sette
i gang å strikke til sommergarderoben 🙂 Topper og da spesielt Tank Top syns eg er stilig! Den over her er jo veldig lekker og den rett under får meg til å Tenke på Pippi! Det er nesten så eg bare MÅ strikke den og håper at sommeren ikkje uteblir! Er liksom ikkje det samme med en ullgenser under…hihi

 

 

RIPLEY
Bildet over
Opp til 120 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Leah B. Thibault

 

 

GULLY
Opp til 129 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Mona C. NicLeóid

 

 

AIRGEAD
Opp til 125 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Design av Anne B. Hanssen

 

 

LOVESTORY
Opp til 121/129 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Design av Irene Lin

 

 

BREEZE SLEEVELESS AIRY TOP
Opp til 92 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

* * * *

Var i grunnen ganske tidlig våken i dag så fredagen blir virkelig lang altså! Hadde i grunnen en tanke om å dra ut på tur i dag, men han Ali sto opp noen timer etter meg, svelget en kopp kaffi og gikk
i garasjen! Her benytter det fine været til å stelle med bilene og siden Amira er bortreist benytter han sjansen til å stelle hennes også 🙂

Eg ble sittende her å strikke, fant meg også en serie på Netflix: “Seven Seconds” og det ser ut for at det er en bra serie! Ble ganske så varm her i stolen siden sola steiker på skyvedøra, lurte på å sette meg ut på terrassen, ruslet ut for å kjenne hvordan det var, men FYTTI så kaldt det var! Joa, eg kunne tatt soveposen, men litt vanskelig å strikke med votter. Derfor sitter eg heller her med døra åpen
og varmer meg i sola 🙂 La det være sagt; Eg er veldig frysen av meg! hehe

Har fått tilsent en del bilder på Snapchat og eg ser at mangen av dere koser dere ute i skog, mark
og i snøen på fjellet – Ja det ser helt idyllisk ut! 🙂 Får se når Ali er ferdig, ja om sola fortsatt henger på himmel kanskje eg får meg en tur, hvis ikkje skal det være like fint vær i morgen 🙂

Kos deg hvor enn du er og nyt dagen på din måte 🙂

KOS DEG OG HA EN
FLOTT FREDAG

Go`klem fra ei Opplagt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #tanktop #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg