GLADE FARGER OG STORE STØRRELSER – 3 FLOTTE STRIKKEOPPSKRIFTER

Design av Kirsten Kapur

Hjelpe det meg for noe flotte og fargeglade gensere!  Ble ganske yr da eg ramlet over de
og her har du også muligheten til å gjøre et aldri så lite kupp!

 

Hvis du kjøper oppskriften over her + en av de andre 2 får du oppskrift nr 2 til halv pris 🙂 I tillegg, hvis du kjøper enten oppskriften over her eller Cherry Lane får du avslag på Lua i slutten av innlegget 🙂 Koden for å få lua billigere finner du på siste side av oppskriften til en av de 2 genserene 🙂

 

Alle 3 genserne strikket nedene fra og opp + de alle 3 har romslige brystmål 🙂 Det er en stadig etterspørsel her på bloggen og da påpeker eg dette for å gjøre den som er på jakt etter store størrelser oppmerksom 🙂 Ellers er det i grunnen kjappe gensere å strikke, litt tjukke pinner ( +/- nr 5)
Var jo like deilige alle 3! *Elle melle…* 🙂

 

 

FOXHALL STUDIO
Bildet over
Opp til 142 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Kirstin Kapur

 

CHERRY LANE
Opp til 142 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Kirstin Kapur

 

SEPTEMBER HOUSE
Opp til 132 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Thea Colman

 

A BEER ON THE DOCK
Str 20″- 22″

* * * *

Kykkeli KoKo dette blir en deilig dag i matveien!! I dag blir det nemligen ei diger Kalkun på bordet akkurat slik me gjør på Julaften 🙂 Det er bare noe av det beste eg vet; Ali sin kalkun! Mmmm den er nydelig og trixet er å pensle den med presset Appelsin 1 gang i halvtimen til den er ferdig 🙂
Saftigere kalkun kan neppe lages og ved siden av er det diverse grønnsaker, som masse Rosenkål! <3
+ poteter, kålrabistappe, en deilig sause og tyttebær 🙂

I dag skal det visst nok bli noe mer skyer så sola utgår delvis av dagen, kanskje like greit siden Ali garantert blir stående i grytene det meste av tiden. I morgen der i mot skal det bli noe mer sol igjen så DA håper eg på en tur til sjøen! Eller i allefall en tur ut om det så bare blir en biltur 🙂 Lufte seg litt 🙂

Dagen i går var LAT, veldig lat! Eg tok meg ganske mye ut på torsdag med alle klevasken så eg brukte timene godt med strikketøyet og nå nærmere eg meg halvveis på stykket under ermene 🙂 Dvs at eg snart må få ferdig mønsteret eg tror eg skal strikke inn 🙂 Tja, det kan jo bli spennende 🙂

Men nå blir det først en tur på badet mens eg lager litt ny kaffi og så får eg sitte her å strikke frem til Ali står opp og da skal eg brette 2 stativ med klær som står i gangen 🙂 Gleder meg til å kvalitetsteste kålrabistabba når han setter i gang! Det er bare et MUST!

KOS DEG OG HA EN
FLOTT PÅSKAFTEN

Go`klem fra ei Litt Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg