VINTAGE – EN SJELDEN VAKKER STRIKKEBOK!

Design av Susan Crawford

 

Vintage vil si fin årgang av det meste og som kan la seg årsfeste, f.eks klær og designerprodukter
som følger en særpreget, gammel mote.

WOW for en samling må eg bare si, ja eg er helt henført her eg sitter…..Blir jo nesten litt fuktig
i øynene, ja for dette var veldig lekkert! Ikkje bare det, bare for å toppe det hele så strikkes alle disse 4 designene på tynne pinne! Me snakker om pinnenummer 2,25!! Om ikkje nok med det så strikkes plaggene i TYNN Shetland Ull! Åååå det kan da neppe bli særlig bedre enn det, DRØMMEPROSJEKT sier eg og det med store bokstaver! Du kan jo ta en titt på orginalgarnet HER og HER!

 

 

HARRIET
Bildet over
Str Small til Medium, Large

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Susan Crawford

 

PATERSON
Opp til 127 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Susan Crawford

 

VAILA
Opp til 137 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Susan Crawford

 

 

JEANNIE
Opp til 121 cm rundt brystet

Ok, du kan klikke på linken under hvert bilde, men for å få kloa i disse oppskriften (27 i tallet!) Så må du fortsette inn HER så har du muligheten til å kjøpe deg ei vanvittig VAKKER Strikkebok!
Det er ei skikkelig bok på hele 2,2 kg!! Masse å virkelig KOoOSE seg med 🙂 

 

 

 

 

 

 

* * * *

Nå er det VÅR! Ja nå kan det vel ikkje snø mer?? Det er APRIL!! Allerede har eg lest noe ekstremt dårlige Aprilspøker og eg bestemte meg for at i år skal eg verken la meg lure ei heller skal eg lure noen andre – ikkje på nett i allefall, men de er hjemme haha Nei de er da slettes ikkje trygge 🙂

For ørtende dagen på rad så skinner sola fra skyfri himmel samtidig som det er kaldt, her er det 0 grader og det kjennes på trekken fra den åpne skyvedøra 🙂 April er en herlig måned syns eg, det beste med april er at DibHassan har bursdag! JuHuuu i år blir han 16 år så nå strekker han seg mot en voksen alder rimelig kjapt! Hvor blir liksom disse årene av??

Dagen i dag….Hmm…Kjenner meg fortsatt mett etter gårsdagens kalkunmiddag og akkurat nå frister det ikkje med “rester” i dag haha Egentlig er det jo denne søndagen eg i alle år har laget stor frokost,
ja da snakker med bløtkokte egg og kakao f.eks, men jo eldre ungene blir jo lengre sover de og det er jo middagstid når de etter hvert beveger seg ut av dynene. Ja han Ali liker også å sove lenge når det er ferie så her sitter eg da, ja og eg er ikkje så glad i frokost lengre hehe

Anyway, Påsken har virkelig vært bra for strikkeprosjektet mitt! Woop Woop det har vokst mye mer enn eg kunne håpet på, ja for du vet jo hvordan eg kan bli sittende å bare dille! Nå er eg litt over halvveis faktisk og eg er nesten ferdig med å tegne mønsteret eg vurderer på ryggen 🙂 I dag må eg til med
å tape noen flere ark sammen for å få plass til alt eg vil ha med! Fytti dette er virkelig noe dill hehe
Tror faktisk dette kan bli tøft, ja hvis ikkje er det bare min sære smak haha

Av alle ting så dukket det myke målbåndet mitt opp i går (Ja det har virkelig vært savnet!) så eg fikk målt omkretsen på jakken skikkelig og eg tror virkelig eg kommer til å BO i denne jakken! Eg liker jakker som du kan legge litt over hverandre i fronten og slik blir denne 🙂 

Tror bare eg hopper i dusjen eg, ja rett og slett bare sparker dagen i gang slik at eg får gang på strikkinga! Ja du?? de siste dagene har eg sette en FANTASTISK bra serie på Netflix! Den må du seriøst se altså! “Seven Seconds” heter den og ja, eg anbefaler den!! Eg der i mot, ja eg må jo nå finne meg en ny serie som får meg til å strikke masse glattstrikk!!

Ellers sitter eg mye med headset og hører på HUMAN og SKIN,
ja det er nesten så de går på repeat

KOS DEG OG HA EN
NYDELIG PÅSKEDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knitting #knit #vintage #strikkebok #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg