PERFEKT RILLESTRIKK

Design av OGE Knitwear Designs

 

Tenk å kunne kombinere 2 favoritt ting? Nesten som et Kinder Egg (eller det 3. kan jo være et deilig merinogarn!) ; Småstrikke OG deilig riller! *Smaskens*
Har noen av disse oppskriftene liggende så det er jo bare å komme i gang, skal bare først...

 

 

 

HOODED DOUBLE BREASTED
JACKET AND HELMET

Bildet over
Str Newborn —> 18 mnd
Jakke + Lue

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av OGE Knitwear Designs

 

LACE PANEL CARDIGAN & HELMET
Str 3 mnd —> 2 år

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av OGE Knitwear Designs

 

DRIFTWOOD SWEATER
Str 2 år —> 12 år

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av OGE Knitwear Designs

 

LIL`s ROSEBUD SEAMLESS DRESS
Str 3 mnd —> 6 år

 

 

 

 

 

 

* * * *

Planen min om å legge meg tidlig i går sprakk, men eg kom meg da i rett over midtnatt! Kjenner at eg burde holdt meg til planen for det var virkelig beinhardt å stå opp i dag! Får satse på at eg tar meg en god kwil når eg er hjemme igjen, ja for i dag er det tut og kjør tidlig og full fart inn til Stavanger 🙂
Tiden flyr virkelig mellom hvert frisørbesøk og det skal bli like deilig denne gangen også 🙂

Ble faktisk tilnærmet INGEN strikking i går og det er jo nesten fullstendig fadese! Ut over ettermiddagen ble eg sååå trøtt, ja eg satt bare her å duppet vettu! Tror eg har bestemt meg for
å strikke stolpene med hull en gang ting! Noe eg ikkje hadde tenkt på var å justere selve hullene etter stripene på jakken! Nå er liksom hullene sånn akkurat passe irriterende skjeve i forhold til stripene!
Eg tenkte jo IKKJE på det da eg strikket vettu, men ser eg det + at eg vil ha stolpen
i en annen farge! Tror dette blir bra da så det å rekke opp går fint 🙂

Men nå må eg vel bare komme meg på badet, vaske natt ut av øya og kanskje smøre på et eller annet som gjør at eg i allefall SER våken ut! Dette er hardt altså hehe

Me kan jo Snappes litt utover dagen? Ja eg skal prøve å være flink 🙂

KOS DEG OG HA EN
SUPER DAG!

Go`klem fra ei spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg