DEILIG FREMGANG OG NYDELIG GARN!

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home


Åååå gjett om eg KOoOSER meg! Dette er virkelig et drømmeprosjekt! Oppskriften til Isabell Kraemer er helt perfekt og det levner absolutt ingen tvil om hva man skal gjøre, ergo en ENKEL oppskrift som eg virkelig kan anbefale! Du finner den
HER!

 

 

 

Garnet eg valgte å bruke er Superfine Alpaca Merino og fargen er Nr 131 – Vanvittig flott farge <3
Tror nesten det er en NY favoritt! Sjalet, eller halsen er det vel mer kommer til å bli SUPERPERFEKT til den nye jakken eg har strikket! Ja du? I dag var jakken tørr og du og du så flott den ble på, ja Ali måpet t.o.m og sa WOW da eg sa eg har strikket den ut i fra hodet mitt! Den henger vanvittig fint
og EG syns jo at mønsteret bak ble helt SUPERT! 

 

Han ville ta bilder av den i dag, men eg sa at eg MÅÅ vente på knappene for eg klarer ikkje å vise noe som ikkje er helt ferdig + at eg vil ut på Hellestøstranda for å ta bilder av denne så eg håper at det klaffer når dagen kommer 🙂 Passer jo egentlig fint med litt ventetid på de knappene for det gir meg jo muligheten til å få ferdig dette sjalet først og kan liksom vise en helhet!

 

Men vettu ka eg har bestemt?? Eg SKAL og strikke èn sånn jakke til! Ja så perfekt syns eg den ble! DIGGER DEN!  Vil strikke en til i striper og egenkomponert mønster bare i helt andre farger,
men hvilke tro? Jakken har eg strikket i
Classic SW Wool og glatt at eg gjør det igjen 🙂 Det er faktisk første gang siden eg begynte å strikke seriøst at eg har strikket i Superwash garn og med dette garnet var det virkelig en POSITIV erfaring som eg kommer til å gjenta uten tvil 🙂

 

 

 

 

Se på den flotte dagen me har hatt her i vest! Full sol fra en så og si skyfri himmel! Ali satt seg ut med en gang han sto opp og der ble han sittende! Eg var ute å testet i T-Shirt og barføtt, men nei, vinden var faktisk IKKJE noe varm! Det er nordvest vind og den smyger seg inn på terrassen og med 10 grader er det IKKJE varmt! Når skyvedøra sto på vid gap var det heller ingen varme her i Go`stolen så sokker og genser kom på etter hvert 🙂 Får jo bare håper at det går èn vei med grader og at det stiger sakte men sikkert og legger seg stabilt på sånn rundt 20+

Ali hintet om at han kunne tenke seg en tur til sjøen i kwell også, men med tanke på hvordan eg frøs
i går frister ikkje det og IKKJE har eg lyst til å ta på vinterjakka heller!! Tror faktisk eg vil sitter her
å bruke tiden på sjalet mitt, ja for som sagt: Det er helt vidunderlig! + at i kwell er det jo “Huskestue”
og det kan eg jo ikkje gå glipp av 🙂 Tja tror denne kwellen blir bra eg 🙂

KOS DEG OG HA EN HERLIG
SØNDAG KWELL DU OGSÅ 🙂

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #lavieestbelle #shawl #houseofyarn #superfinealpacamerino #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg