ENDELIG VOKSER PROSJEKTET!

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home

 

I går kwell ble eg endelig ferdig med selve mønsteret og nå er det 10 kjappe (!!) omganger før det deles av for ermene og DA er det kun beine veien ned til vrangborden 🙂 Jepp, jepp, i grunnen en veldig kjapp og grei genser uten de store krumspring, er bare eg som surrer og diller sånn!

Oppskriftene på genseren er norsk og du kan kjøpe den HER!

 

 

 

 

Håper bare ikkje at halsen blir så inntil sittende! Er god stretch i den så eg krysser fingrene 🙂
Genseren strikker eg i
Superfine Merino Wool og det var en herlig oppdagelse for den blir helt skjønn i kvaliteten 🙂 Når det i tillegg er til en god pris, ja da er det gudd hele veien da! Hvorfor skal man f.eks betale OVER dobbelt så mye når garnet er akkurat det samme?? Har aldri og kommer
aldri til å skjønne det 🙂 Gjør du?

 

Eg bruker fargene Mørk GråGrønn og Natur 🙂

 

 

 

 

Her ser du sånne typiske ting eg kan plutselig (midt i strikking) finne på å dille med 🙂 Kom på da eg satt her at eg hadde disse skiltene stående ute i kassene fra fjorårets grønnsaker 🙂
Hentet de inn, vasket de, la de på terrassen og sprayet de 2 ganger på hver side
og så er det bare å skrive på nye navn:)

 

Enn så lenge er altså planen å plante Issalat og Reddiker 🙂 Skiltene kjøpte eg på Nille i fjor og eg mener eg så de der i år også? De er grå + det er allerede er forskjellige kryddernavn på de, men som du ser så kan du kjapt endre på det 🙂 Bruker bare de der spraymalingene fra BilTema. Har etter hvert opparbeidet meg en liten samling av diverse farger MoHaaa Det lønner seg å henge med
når mannen bare må innom BilTema! hehe

 

Siden det faktisk var ganske kjølig ute i formiddag (10 gr) ble det ikkje til at eg satte i gang med plantingen, men nå vettu, ja NÅ er det sol og ganske bra! Men nå gidde eg ikkje! hehe
Har allerede gjort mitt inn så da blir det strikking resten av dagen 🙂 Dessuten skal me ut å kjøre Dib til treninga i kwellinga og da skal me jakte på litt flere blomster som eg vil ha 🙂

Værutsiktene på Yr.no ser jo også MEGET bra ut! Oh YES det er meldt SOOOL i allefall helt
til 1.juni og da skal man søren ikkje klage! Fikk også bekreftet i dag at det går ikkje an
å bruke opp sommeren nå i mai og godt er jo det! Eg vil nemligen BADE i år og få saltvann i håret!
Finnes ikkje noe bedre enn det vel? Ja ok, hvis man avslutter en dag på stranda med grill
og maiskolber i sanden, ja da er det ganske enkelt helt perfekt!

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE ETTERMIDDAG
OG KWELL

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #lotusgenser #houseofyarn #knitathome #superfinemerinowool #norskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg