VIL DU SE KOSEGENSEREN EG SKAL STRIKKE??

Reklame | We Are Knitters

Foto: Vibbedille

 

Tidenes pakke kom i posten i dag og HVILKEN pakke!!! En skikkelig deilig Kosepakke fra
We Are Knitters og helt i min gate! Eg mener, bare strikkepinnene som var i pakken er jo til å dåne av! Blir en herlig skatt å ha i samling, men først skal de utføre eg lite stykke strikkearbeid 🙂 
Hver strikkepinne er håndlaget av Bøk og naturlig lakk! Du finner de
HER!


Så JA, eg skal snart, ja for eg klarer IKKJE holde meg, starte på KoseGenseren som eg skal krype godt inn i på litt kjølige sommerkwellen(?) og den blir nå ganske sikkert ÅRETS Høstgenser! Uten tvil!

 

 

Foto: Vibbedille

 

Garnet er jo en Drømmmm! Ahaa noe så mykt og deilig altså! 100% Naturlig Peruvian Highland Wool for alle penga sier eg bare! Garnet er The Petite Wool, du er nødt til å sjekke ut de nydelige fargene! Ahaa den som kunne strikket seg en Kosegenser i hver av alle de fargene!! *Drømmer*

 

Foto: Vibbedille

 

Det som er så supert med å shoppe hos We Are Knitters er at du får alt det du trenger til prosjekt i en tøff PAPIRPOSE (Husk Miljøet!!) Dvs du får Garn, oppskrift, pinner, nåler til å feste trådene med
og selvfølge litt sånn DILL som me strikkere (I allefall EG!) elsker! Et flott ark med kule Stickers!!

Ahaa nå er det ikkje bare ungene som kan pynte kjøleskapet! Yes! Absolutt et pakke som passer meg midt i blinken! Oppskriften? Den er selvfølgelig på Norsk, derfor er også We Are Knitters SUPRE for de helt ferske strikkerene!! Mange av designene er ren plankekjøring så her kan du faktisk gå til innkjøp av ditt aller første strikketøy! Garanterer at du bli StrikkeCrazy som meg etter første pakken!

 

 

Foto: Vibbedillle

 

Nøstene er ikkje bare myke og deilige, me de er også store! Hvert nøste er 100 gr 🙂
Oh Yes! Nå koser hu mor seg skal vites
<3 

 

 

 

Foto: We Are Knitters

 

Ååååå just Give IT to ME!!!! Sjekk den deilig (og enkle!) genseren som snaaart skal bli MIN
og BARE min
<3 Ser du at den har V-Hals??? Fantastisk! Akkurat slik eg liker en genser aller best!
Tro hvor lenge det går før eg har denne på pinnene?? hehe Men du? Har du aldri strikket deg en genser før og faktisk drømmer om det? Ja da bør du sjekke ut inne hos
We Are Knitters for garantert at du faller for noe og at du strikker det helt uten problem!

Det finnes MANGEN modeller du kan velge blant! Sjekk HER f.eks!

Genseren eg skal strikke meg (På bildet over) den finner du HER!
Eneste du trenger å gjøre er å bestemme deg for farge og størrelse så får du alt (Da mener eg ALT!) du trenger for å få genseren helt fix ferdig 🙂

Det er SOMMER, det nærmer seg FERIE og hva er vel et MUST da??
Ja akkurat! FERIEgave til deg selv! Skal du på f.eks Bilferie?? Dette er genseren du strikke frem
og tilbake til feriens destinasjonen 🙂 Midt i blinken spør du meg 🙂

Eller, hva med en skjønn Gave til ei god strikkevenninne??

Da er det ABSOLUTT en slik pose du bør gå til innkjøp av!

KOS deg og MASSE Lykke Til!

* * * *

Nå er det straks Taco her i heimen og kwellen skal NYTES med beina høyt
og med strikketøyet i hendene! Hva er dine planer?

HA EN DEILIG KWELL!

Her nyter me for øyeblikket 25 grader!

Go`klem fra ei OVER ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #weareknitters #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #pattern #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Helene: Det kommer jo litt an på hva du sammenligner med. Prisene varierer fra ok til dyrt. Du kan evn huka av for å ikkje ha med strikkepinnene. Eg tenker om du f.eks vil strikke en alpakka jakke fra Sandnes så kommer den på ca 900 ? For ikke å snakke om Skappel genser. ?

Siste innlegg