BABY ROMPER – GRATIS STEP BY STEP STRIKKEOPPSKRIFTER

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home

Design av Marta Parcel

 

Dette er jo nesten det kjappeste du kan strikke; Helt uten både ermer og bein! Det går kjipp kjapp,
åsså når det er riller er det jo i tillegg knall deilig 🙂 Å ja, oppskriften er på engelsk, men det er mye
Step By Step så det skal da absolutt være overkommelig for de aller fleste. Siden oppskrifta er gratis kan du jo uansett snappe den til deg så kan du jo prøve deg frem 🙂 

 

Denne kan du strikke både i CottonMerino fra Drops og Classic Cotton Merino
et super garn til bittesmå Sommerplagg 🙂 

 

 

MUSTARD BABY ROMPER
Str 3-6 mnd

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Marta Porcel

 

 

TOPITOS BABY ROMPER
Str 3-6 mnd

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Marta Parcel

 

 

RAINBOW ROMPER
Str Newborn —> 24 mnd

 

 

 

 

 

* * * *

 

 

Yes Yes! Dagen har vært helt HIMMELSK og eg føler energien bruse i årene! Det er så digg med SOL!!! Eg klarer ikkje sitte pal så veldig lenge, men eg har vel til sammen sittet ca en time i sola kan du si. Ellers har eg valset rundt på terrassen. Skiftet jord i kassene over og plantet masse Reddiker
og Issalat. Satser på at det er smakprøver neste helg 🙂 + eg har fått vasket en del klær som
faktisk tørket på et blunk ute på stativet!

 

Sitter nå å NYTER følelsen av soltørket pysjbukse og deilig genser og brunfargen er så absolutt på plass! Ali har styrt INNE på kjøkkenet hele dagen og laget hele 4 pizza! DibHassan fartet ut nå
i ettermiddag og syklet ned til Sjøbadet sammen med gode kamerater 🙂 Kan tenke meg at DET er herlig der nede nå i kveldingen 🙂

Ikkje en eneste maske har eg strikket i dag, men har planer om å ta det igjen nå! For nå har eg tatt kwell, eg er god og mett + eg har ei kanne med ny kaffi i nærheten 🙂 Blir neppe bedre 🙂

KOS DEG OG HA
EN SKJØNN KWELL DU OGSÅ

Go`klem fra ei opplagt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #babyromper #strikkeblogg 3strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Tenk – TRE så nydelege gratisplagg!! Så søte at det iiiiser i tennene! 🤗👏👏😎 Tusen takk for at du finner fram så flotte ting til oss kvar dag! Du er så GOD! Stor klem fra ei som ikkje ser på fotball i kveld❤️

Siste innlegg