SKAL DET VÆRE EN SAU ELLER LAMA?? – STEP BY STEP OPPSKRIFTER

Design av Irene Strange

 

ALLE som har en forkjærlighet for ull bør jo eie en eller flere sauer og kanskje en Lama eller et par Alpakka! Why not liksom!! Av og til er det knallkjekt å bare hekle noe for gøy! Kanskje har du som meg en Garnrom som kan stæsjet opp med noen sauer? Koselig å ha stående inni mellom alt garnet 🙂

 

 

BOB AND DAISY THE SHEEP
Bildet over

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Design av Irene Strange

 

Syns jo at dette fint kan gå gjennom som en Alpakka da ?

 


 

LUDWIG THE LLAMA

 

 

 

 

 

* * * *

Ahaa fytti dette ble en ganske lang dag når me først kom oss avgårde! Kom kjapt inn hos legen, men til gjengjeld var eg inne hos han i ca 40 min! Av og til tar bare ting så lang tid! Eg måtte ha ny ultralyd på skulderen og han satte flere sprøyter i skulderen/overarm så den var ganske lam når eg var ferdig.

 

Nå var beskjeden klinkende klar; Skulle eg ha et håp om bli god en dag så skulle armen være helt i ro! Det eneste eg fikk tillatelse til var å strikke! Helt sant! Så lenge eg satt normalt når eg strikket var det helt ok, eg burde jo absolutt fått dette skriftlig *ler* Fikk også beskjed at eg aldri mer skulle foreta noe over hodet!! Det å ta ut av oppvaskmaskin og sette ting i overskapene ville eg aldri mer kunne gjøre uten at det har en ødeleggende belastning på skuldrene. Albuen skal være inntil kroppen, så det eg klarte å gjøre i den stillingen var Ok så lenge det eg gjorde ikkje var tungt, derfor kunne eg bare strikke.
Armene skal heller ikkje brukes til å bære noen ting!! Den er søren meg ikkje enkelt altså!
Vel vel, da er det jo bare å få de 3 andre til å skjønne konsekvensen av dette hihi

Men kaoset stoppet jammen ikkje der! Det å hente medisin i dag var også et kapitellet for seg selv!
Det var selvfølge “feil”/misforståelse i den nye vedtaket fra Helfo! Dvs at i morgen må eg igjen få tak
i fastlegen pr telefon, noe som kan være et eventyr i seg selv. Han er nå nødt å sende NY søknad til Helfo og så må eg betale medisin i mellomtiden…Forrige vedtak sendte han i januar og eg fikk det
i april….blir en del peng av slik når HVER boks morfin koster over 1.000 kr!!! Men igjen, på den andre siden er det jo greit å ha NOE å bruke Skattepengene på, ikkje sant?? *ler oppgitt*

Tja, sitter å vurdere en tur innom dusjen nå allerede! Gikk kun i T-Shirt da me var ute, men fytti det var varm så svetten rant over alt! Tar derfor en pause fra sola og sette meg i en forhåpentligvis avkjølende gjennomtrekk her i stua og strikker 🙂 Har også fått tilsendt nytt garn i dag fordi eg skal være
med på noe GØY og fornuftig 🙂 Kommer etter hvert i bloggen 🙂

KOS DEG OG HA EN
UFORGLEMMELIG ETTERMIDDAG!

Go`klem fra ei Overopphetet Vibbedille 🙂

#strikk #hekle #knit #crochet #patern #hekleoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Legens beskjeder i dag må du nok få hjem skriftlig og henge de på veggen.
      Du har virkelig nok å bale med—🤔
      Glad du fikk bruke ” skrivefinger’n”
      God sommer må du ha samme hva—-!!!!!!

Siste innlegg