“SUMMER IN NORWAY” – LETT OG RÅLEKKER GENSER

Design av Astrid Troland

 

En lett og luftig genser er et must om Sommeren, egentlig samme hvor i landet du bor! Ja for etter en hel dag i sola kan du lett bli litt “kullsige” i kwellinga hvis du sitter ute og ellers om året når det
ER kaldt er det en deilig genser for innekos foran peisen! 

 

Her har du en SUPER mulighet til å strikke deg en nydelig genser i Holst Supersoft!! Ikkje bare strikker du i et fantastisk garn, men du kan også velge og vrake i et HAV av farger!! Som en bonus får du altså en FLORLETT genser! Woop Woop! La meg si det sånn, den minste størrelsen trenger totalt
5 nøster, altså!!! Den vil ikkje veie mer enn MAX 250 gram!! Skulle jo ikkje tro det var mulig, men det er det! Den største størrelsen trenger 10 nøster, men kom igjen da, du kjenner knapt at du har en genser på 500 gr på kroppen! Som om ikkje det var nok så kan du uansett størrelse kjøpe garn UNDER tollgrensa! Det er neimen ikkje ofte du kan ser du! Siden Holst Supersoft er så billig vil du betale
max kr 220,- for genseren 🙂 Noen bedre??

 

 

SUMMER IN NORWAY
Bildet over
Fra 95 cm —> 146 cm rundt brystet
Oppskriften kan ikkje kjøpes enkeltvis, men i en eBook! Du får altså denne oppskriften
+ 11 andre lekre oppskrifter! Sjekk alle Designene
HER!

 

 

 

 

 


 


Foto; Silje Karin Teig

I dag kl 12 skal DibHassan i aksjon for første gang med det nye Røde Beltet og det skal bli skikkelig kjekt! Takk og pris for at me har sommer om dagen! Det blir oppvisning ved siden av Hummeren Hotel
i regi av Sola Tae Kwon-Do Klubb og eg oppfordrer jo de som kan i nærmiljøet til å komme!

Tro om det blir noe grillmat på brygga i år?? Brann/-og Redningssjefen i Stavanger kom med nye forbud i går så ingenting som har med grill/bål er lov om dagen, ikkje hjemme i hagen en gang!
Bare se
HER!

Dette ER en virkelig FLOTT idrett å drive med. Å ja, det ER en Kampsport, men det er så mangen GODE og flotte spekter innad i idretten og den er ikkje minst inkluderende! De store tar seg av de som er mindre både i alder og grad. De lærer disiplin og de lærer at de er gode nok som de er!
Det er også en kjempeidrett for de som har vanskelig for å finne roen f.eks i skolen samtidig som
det er knallhard trening hele veien til topps 🙂

SAMHOLD er noe som absolutt er til stede, derfor har eg ikkje et snev av bekymring når det gjelder
å sende Dib avgårde med klubben! Senere i måneden reiser han 1 uke til Stord. Han hadde det helt fantastisk kjekt i fjor og gleder seg masse til turen 🙂

Eg gleder meg til å se litt action nede på brygga og håper at eg får tatt litt fine bilder 🙂 Mulig eg husker å Snappe litt!?!? hehe Har en tendens til å glemme det, men du kan jo stikke innom SnapChat
å sjekke om du har lyst på litt fart og spenning hihi

Eg må nesten se å komme meg på badet en tur, la meg med vått hår i går og DET straffer seg i dag! Vel vel får vel styr på det til slutt! Må jo nesten også finne litt sommerlige klær!?!? Ja, ALLE klærene mine ligger ENNÅ i 3 sekker…Vet ikkje en gang om eg gidder rydde ut av de ennå….Du ser det, det kommer arbeidsfolk her på mandag og de skal fikse/sjekke ang en vannskade me har hatt
i taket/veggen i stua, på andre siden av den veggen står nemligen skapet klærene skal inn i! Når dette skal fikses må nok gjerne skapene bort?? Ergo også klærene…Hekkan eg gruer meg til de skal gjøre denne jobben-det blir nok LITT av et styr vil eg tro!! OMG!

Jaja eg får stikke å se hva eg kan finne….Kanskje eg bare stjeler ei skjorte av Ali?? MoHaaa

Du kan jo ta å sjekke ut Give away`en eg har HER!
Trekker nemligen en heldig vinner senere i dag!

KOS DEG OG HA EN
VARM OG FIN LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra ei spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #taekwondo #oppvisning #show #tanangerdagene #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg