NYDELIG GENSER I TYNN MERINO!

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home

Design av Alina Schneider

 

Deilig, lekker, røff og tøff genser i tynn og nydelig merino!! Luftig blir den også, Guuuu så herlig!! Orginalt strikkes den i DETTE garnet, litt rustikk i strukturen og sauene beiter i Transylvania hvis det har en betydning for deg 🙂 Det finnes som vanlig et annet og veldig godt alternativ 🙂
Kommer helt an på hvor mye du vil betale, rett og slett 🙂

 

I orginalgarnet koster genser i den minste størrelsen 595 kr
Den største størrelsen kommer på 833 kr

 

Hvis du der i mot velger å bruke f.eks Superfine Baby Merino som er et skikkelig
deilig garn blir det noe helt annet ser du:
Den minste størrelsen kommer på 140 kr og den største 196 kr 🙂

Genseren er strikket Top/Down med en enkelt og sammensatt raglanøking noe som gir en skulderlinje slik at det ser ut som en isatt erm og hvis du er ny når det kommer til å strikke fletter er disse gode
å lære det på. Enkel og lekker flette ned langs begge ermene 🙂
Bolen avsluttes med en enkel I-Cord avsluttning, noe som eg syns er veldig lekkert!

 

 

 

WHEAT
Bildet over
XS = 73-76 cm rundt brystet
3XL = 132 cm rundt brystet
Genseren er en oversize modell

* * * *

Jammen var me allerede kommet til MIDT i uka!! Får daglige små oppdateringer fra DibHassan
og der er alt helt supert i følge han—>


De er snille og greie og sover fint på rekke og rad….

 


Det er heller ingenting å si på morgenaktivitetene…..*Ler*

Å nei du, eg skal love deg, det er knallhard trening 4 timer til dagen som forhåpentligvis skal resultere
i bestått Gradering på fredag 🙂 Det blir så gøy! Det viktigste er jo at ungene har det kjekt og det at DibHasssan ikkje har tid å snakke i telefonen er jo et godt tegn! 🙂 Da me hentet han i fjor kunne
han godt tenkt seg å bare vært der en uke til 🙂

På fredag er det meldt delvis sol og 17 grader så det lover jo godt for RoadTrip`en vår 🙂
Det bør helst være ROLIG på sjøen når me skal over med ferja, men det verste for meg er jo de hekkan så lange og undersjøiske tunnelene! Liker de overhodet ikkje!!!

I dag da? Hva skjer? Pr nå vet eg ikkje annet enn at Ali var oppe halv 7 og har allerede tatt siste strøk på dør nr 2 så den skal monteres-DA er gangen helt ferdig!! Me var ute i går kwell å kjøpte en stilig Stumtjener og den passer jo perfekt! Bare se her:

 

Den er da forhåpentligvis beregnet på evn gjester, ja for me har en garderobe i den store gangen hvor ME kan henge jakker og sette sko! Derfor håper eg virkelig at den nye gangen ikkje blir oversvømt av en haug med både jakker og sko!! Det har til tider vært sånn; Ringer det på døra så gjelder å rydde seg fort nok frem til døra slik at gjestene ikkje snur og går….TRAGISK, men garantert et kjent fenomen
i de fleste hjem med barn! hehe

I tastende stund holder Ali på å lakke dørterskelen mellom gangene, ja det er jo en del sånne små ting som eg ikkje kommer på! han pusset den ned i går og det er helt utrolig hvor fin en DØRTERSKEL kan bli, men det var absolutt nødvendig 🙂

Eg har holdt på å STYRT siden i går med den skole Pc`en me har kjøpt, fikk jo til slutt beskjed om at alt var i orden, men så var det plutselig ikkje det lenger…MYE styr og frem/tilbake på mail! OMG!

Fikk også mail fra Rog.FylkesKommune i går om å fylle ut et skjema for foresatte fordi det var det som hadde falt ut i det opprinnelige kjøpsskjemaet, men det kunne ikkje fylle ut 100% fordi nettsiden de brukte ikkje virkelig og sååååå videre! Eg følte på et tidspunkt at hodet SPANT! Når eg så våkner til flere slike mail både fra Fylkeskommunen OG fra det firmaet hvor pc kjøpes bare koblet eg det firmaet sammen med Fylkeskommune og lot de fikse selv, rett og slett! Nå fikk eg akkurat beskjed om at eg bare skulle avvente videre beskjed! En ting er sikkert og det er at Pc er betalt så da regner eg med at me får den en eller annen gang FØR skolestart! Lov å HÅPE, ikkje det??

Anyway, eg har en jobb å gjøre på badet i dag!!! Natt til i går sov eg med noe vått hår, det resulterte i et uregjerlig hår i går som eg galant bare snurret i en topp med bandana, dette straffer seg igjen i dag da eg ser ut som ei huldra fra Gudbrandsdalen!! Vel, nå har eg intet valg om eg vil beholde hele håret så nå må det greies og fikses! Jepp, det kommer til å ta litt tid, etter på er faktisk MIN plan å bare strikke for nå må eg få noe ferdig før mer nytt garn lander i postkassa! (Ja nytt er på vei…..MoHaaa)

KOS DEG OG HA EN
KREATIV OG FIN DAG!

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg