ET SPENNENDE KUNSTVERK PÅ MORGENKVISTEN!

Design av Xandy Peters

 

WOW! Det var nesten så eg satte kaffien i halsen når eg studerte dette! SHIT så spennende, ja eg ble ganske fasinert 🙂 Dessuten så falt eg litt for akkurat disse 2 fargene og garnet kan du ta i nærmere øyensyn HER! Se og NYT sier eg bare, men det var en NOE sprek pris! haha

Selvfølgelig kan du jo f.eks strikke det i 2 solide farger også, ja for du kan gjøre hva du vil, men så er det av og til et prosjekt som man bare MÅ strikke slik det er vist…..
Det er som man bare er fortapt ved første blikk hehe

 

 

 

Design av Xandy Peters

 

 

LINEAR MOODS
Bildene over
Str 275 cm X 97 cm

Hvis du shopper denne oppskriften eller noen annet fra Xandy Peters oppskrifter får du hele
25% frem til midtnatt av 4.juli! Bruk rabattkoden “summer18”

 

 

 

 

 

* * * *

Selv om eg sååå gjerne skulle har gjort det har eg ikkje tid å sitte her å småpreike i dag! Ja det er nesten så eg bare må svelge unna kaffien (MED melk i dag!) og skvette noe vann på kroppen
og muligen spandere på meg et par strøk med mascara for me skal ut på tur! En lang en hehe

Ja den er så pass lang at eg laget niste i går kwell, dvs 6 Ciabatta med diverse, kaffien putrer på kjøkkenet og skal på termos og så er det bare å komme seg i bilen 🙂 Turen går som du vet til Stord
og det skal bli så herlig å se DibHassan igjen 🙂 5 dager uten han er leeenge!

Meeen eg kan fortelle mer i kwell 🙂
I mens skal eg prøve å være flink på SnapChat (vibbedille) så kan du bli med på turen 🙂

KOS DEG OG HA EN
SUPER DEILIG FREDAG

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #sjal #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Så flott sjal …må studere bildet litt for å se hvordan det er strikket …akkurat felt av sjalet NURMILINTU. Strikket med et nøste Noro. MON tro om det ikke var her på din blogg jeg fikk tips om det garnet. Garnet har ligget på “lager” leeenge.
      Dere skal nordover i dag og vi sørover. Sitter her og X fingre og tær for at det ikke blir streik på Sola. Må sjekke nyhetene nå kl. 8.00.
      Ha en fin tur til Stord. Har du tid til en vandring i Borggata finner du en flott butikk som selger blomster og garn. Ei kjempekoselig dame som driver den

Siste innlegg