TRENGER DU EN LEKKER SOMMERGENSER? – GRATIS OPPSKRIFT

Design av Kaitlin Blasing

 

En lekker Sideways genser som virkelig kan brukes til det meste 🙂 Strikkes i bomull som på mangen måter er et skikkelig sommergarn! Eg styrer litt unna bomull til klær, men det er meg så eg hadde nok muligens gått for merino 🙂 Anyway, bomull er deilig om sommeren, det er det ikkje til å komme vekk fra og orginalgarnet finner du HER 🙂 HVIS du kunne tenkt deg et annet alternativ, ja så er f.eks
DETTE et deilig valg! Eller, kanskje du liker Lerke Pluss bedre??

 

Du trenger fra 10 til 18 nøster, alt etter hvilken størrelse du trenger

 

 

Design av Kaitlin Blasing

 

 

NATTE PULLOVER
Bildene over
Str far 76 cm til 137 ca rundt brystet
GRATIS Strikkeoppskrift

* * * *

Nå er eg straks klar til å innta Roen her i Go`stolen, men du ser det, eg tok meg kaffikopp nr 2 og da var det akkurat som eg fikk en energiboost så eg satte i gang her hjemme vettu! Var jo uten kaffi det meste av gårdsdagen pga mangel på melk/sukker så nå begynner kammeret å fylles opp!

På null komma swisj fikk eg tømt den digre bag`en og trillekofferten til DibHassan, sorter;
Vask/Skapet og mens eg gjorde dette fikk eg også lagt på plass en dunk med rene klær som har stått
i gangen ei uke!!! Jadda, enkelte ting tar bare TID – Lite å gjøre med det, mangen ganger trooor eg det er enklere å oppdra en gjeng med apekatter! *Ler så sideflesket rister*

Uansett, da det var gjort svingte eg rydde staven på kjøkkenet – SWOSJ sa det bare og det var klart til å bare fikse ei god gryte med IngefærShot! Jammy! Er blitt TOTALT avhengig av de edlere dråper så nå er dette noe eg gjør hver eneste helg! (Se Snapchat/vibbedille) Dessuten har eg klargjort litt ting til kwellens middag; Hakket masse pinjekjerner og hakket MASSE hvitløk! Halsbasilluskene har angrepet DibHassan så her kjører me på med masse Go`Saker!

I kwell blir det Grilla (i ovnen) KyllingKubber (JAMMY!) ei diger gryte med PastaPesto (MIN spesialitet!) og en stor bolle med Salat (Inkl selvdyrka Reddiker fra hagen) Så ja, HER blir det KOS!

Det BESTE med hele lørdagen er at nå straks kl 16 er det fotballkamp! JuHuuuu
Argentina og Frankrike skal slåss om ballen(e) og da håper eg virkelig at Argentina VINNER!
De har vært mine store Helter (Maradona) siden tidlig i tenårene 🙂

Så ja, eg får vel egentlig bare se å komme meg på kjøkkenet og klargjør det som eg kan i forhold til middagen for når avsparket er gjort, ja DA beveger eg meg ikkje! Ali har likegodt RYDDET terrassen for nå skal det BEISES! Eg ba han om å ta en HVILEDAG, men neida han har t.o.m sparklet det som måtte sparkles i den store ganger….SÅÅÅÅ Here We GO!

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT MAGISK LØRDAG!

Go`klem fra ei egentlig godt avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #freepattern #lionbrands #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg