GOD FART PÅ STRIKKEPINNENE

Reklame | We Are Knitters

 

DETTE er et skikkelig Terapibildet – i allefall for meg! EG elsker nesten rillestrikk over alt! Det er i en helt egent kategori når det kommer til nytelse!! Må bare nyte bildet en stund til….SUKK!

 

Ikkje bare ER det lekkert, men det er som å strikke i smør….ehee…det er jo i grunnen kleint da, men du skjønner tegninga? Det er sååå soft og godt, ja det må nesten oppleves for å forstå min entusiasme!! LOVE IT!

 

 

 

 

Fikk skikkelig fart på pinnen og ganske riktig, før eg stupte i seng kl 02.30 var det omtrent bare avfelling igjen på forstykket igjen, noe eg gjorde til frokost i dag! Dvs eg kun har en erm igjen
og den er ca halvveis allerede så dette går LYNKJAPT! Gleder meg sinnsykt til eg kan KOSE meg
i
DENNE GENSEREN!!! EN annen ting? Eg trooor eg må ha en til!! Ja en til genser!!?!?
ALLE oppskriftene er på norsk 🙂

Det er såå mangen deilige farger i garnet, ja du kan ikkje tro!
Det er NESTEN så man burde hatt en i hver farge hehe
 

 

 

 

 

JuHuuu se her vettu! Er ikkje sååå mye igjen! Dette blir sååå digg! Vettu hva som er ENDA mere digg? Det er at snart, og da mener eg ganske så snart så kommer det en deilig Give Away her på bloggen
og den er i regi av
We Are Knitters. Det kan jo ikkje bli annet en jublende gøy!

 

 

 

Fargene på garnet kan du ta å NYTE litt HER <3

* * * *

Jadda, da er det jo faktisktalt kwell – igjen! dagen har vært fin den, ja og terrassen ER skikkelig fin!! Bare se på de første bildene! Akkurat slik eg bestilte 🙂 Så ja, eg, eller ME er fornøyd og nå sitter Ali der ute å bare NYTER egen innsats! Så vel fortjent må eg, jaggu er han god <3

Eg har i grunnen bare sullet inne eg, ja for på terrassen har eg jo ikkje hatt mulighet for å være,
men eg fikk nå shaina kjøkkenet etter helgens mange matgilder 🙂 DibHassan er ute med kamerater
og spiser Sof Is tydeligvis hehe Amira hun sover her på sofaen, så ja, dette er en helt vanlig søndag!

Nå er planen å bare ta seg en dusj og få på seg noen rene koseklær før eg igjen bare kaster meg over strikkektøyet for en herlig sommerkwell! Hekkan så varmt og godt det har vært i dag!
Typisk nok så har det begynt å blåse, men det var ganske oppfriskende og deilig 🙂

KOS DEG OG HA EN
AVSLAPPENDE KWELL

Go`klem fra ei ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #weareknitters #thepetitewool #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg