SMART Å HA – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Design av Frankie Brown

 

Det er mye gøy av utstyr me kan strikke og hekle som f.eks dette PinnePenalet 🙂 Har du mye smårester så kan du strikke mangen slike! Kjøp en festlig pakke med f.eks heklenåler, fyll opp penalet og du ha en skikkelig koselig gave til ei som liker å hekle eller strikke 🙂 Husker eg var mye flinkere
å lage slike ting når eg var yngre og mer uerfaren, men ideèn er jammen ikkje dum den 🙂

Penalet over er strikket i 100% Acryl, vel, EG hadde valgt et GODT og slitesterkt ullgarn eg noen av mine favoritter til denne strikking er; Østlandsgarn/Vestlandsgarn/Safir eller Silja. Da får du seriøst noe som kan leve i den uuuuendelige føler eg! Ser bare på vesker, leker o.l som eg både har strikket
og heklet opp gjennom, de er AKKURAT like fine som før 🙂

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Design av Frankie Brown

Har nå gått gjennom oppskriften og den er i grunnen ganske enkel. Gode bilder som viser hva du må gjøre som f.eks at du bruker plastikk Canvas inni for å få den stiv 🙂 Oppskriften viser hver del
og hvordan den skal monteres så her kan også en nybegynner prøve seg 🙂

Uansett, det er jo bare å laste ned oppskriften som er gratis og lese den så ser du
fort hvordan du skal angripe saken kan du si 🙂

 

 

THE TOBY CASE
Bildene over

* * * *

I dag sleit eg når eg kravlet ut av senga kl 10 over 10. Eg er sååå sliten og eg var totalt ødelagt da eg la meg i går så i dag MÅ eg ha ME-TIME all mass for å klare å lade meg opp igjen!! Pga oppussingen her hjemme er det mye aktivitet hele tiden og eg får liksom ikkje sjansen til å være for meg selv.
Når det blir på denne måten så styrer eg mye mer selv også, ja sånn type hit, dit og tilbake. Finner liksom ikkje helt roen til å koble ut selv om eg syns det er herlig at ting skjer.

Derfor skal eg prøve å bare holde meg her i Go`stolen og IKKJE få dårlig samvittighet fordi eg ikkje gjør noe, eg er nødt, hvis ikkje så varer ikkje eg lenge hehe Satser på at eg heller får strikket masse, ja for det er totalt avslapping! I går fikk eg laget til oppskriften på den lange jakken eg skal strikke i det Falk Garnet eg fikk i posten her om dagen 🙂 Eg skrev jo oppskriften til den forrige eg strikket og nå har eg bare gjort litt endringer så det ble en del utregninger, men nå er det klar til å få på pinnen. Det som gjenstår er å TEGNE designet eg skal ha på den!! Det kreves litt RO så eg får se dagene an 🙂 Kjenner at eg GLEDER meg sykt til å sette denne jakken ut i livet, ja, for som eg ALLTID sier;
“Den ser helt perfekt ut i hodet mitt!” *ler*

Eg får kjøre på med nok en kopp kaffi og komme meg til hektene slik at dagen blir fin 🙂

LAG DEG SELV EN
GOD OG FIN DAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg