CASUAL OG DIGG FRA VEERA VÄLIMÄKI

Design av Veera Välimäki

 

Eg elsker Veera Välimäki sine design, ja de er omtrent like stilige og up to date som Isabell Kraemer sine design 🙂 Det er design som alle kan strikke og flere av hennes gensere er typen ledig og Casual. Dvs at genseren, ja som den eg viser her kan ikkje bare brukes hele året, neida, den kan også
brukes i de aller fleste anledninger 🙂 Stæsj den evn opp slik du vil med enkelt
tilbehør eller bruke den som den er 🙂

Dette er jo en glimrende genser å til pysjbuksa på en noe kjølig kwell 🙂 Kan virkelig komme meg
i kosemodus med denne på meg 🙂 Det kule er at den strikkes sidelengs og sømløst i et stykke 🙂

Den er strikket i det deilige Tukuwool Fingering som du lett får tak i HER 🙂
Sjekk ut de sarte og deilige fargene!! I minste størrelse trenger du 7 hesper à 50 gr og 11 i den største.
Garnet er i 100% Finsk Ull som i grunnen er spennende i seg selv 🙂 I og med at det er så pass lett
og luftig garn garantere eg at det vil bli favorittgenser som du bruker hele året 🙂

 

 

 

 

 

Design av Veera Välimäki

 

 

WOODLAND
Bildene over
Fra 100 cm til 160 cm rundt brystet

 

 

 

 

* * * *

I dag har Ali sagt han skal ha en FRI-Dag!! Da er det bare å håpe at det gjennomføres hehe Eg har mast litt på han de siste dagene fordi EG ser at han er sliten, men han gasser på vettu, ja muligens som mannfolk flest. Nå er det på tide med en pause! Eg stresser aldri, men så har eg heller ikkje vært med på oppussing før på denne måten og når det styres høyt og lavt rundt meg kjenner eg at, jo dette er nok stress! Eg har ikkje fått den nødvendige Me-Timen som eg trenger litt av daglig og nå sier snart kroppen stopp av seg selv så eg håper me får slappet av i dag 🙂 Når andre styrer og jobber rundt meg finner eg ikkje roen og da styrer eg også, 2 uker med dette, Jepp, det tar på! På den andre siden er eg jo så lykkelig når eg ser hvor fine rommene blir, nå er den store gangen snart ferdig. Den store gangen er på en måte delt i 2, en stor del og en liten, den lille delen som går inn til badet og Amira sitt rom skal me ha grå og så skal me mikse litt med kjøkkendøra! Den har me lyst å “henge” på veggen! hehe
Ja det heter “Utenpåmontert skyvedør” og ser SLIK UT! Kult, ikkje sant??

ENESTE planen i dag er å hente hjem litt HelgeKos, er i grunnen ikkje så nøye når me handler nå
i ferien så det blir litt spredt ut over uka når me evn trenger melk etc, men HelgeKos må man ha 🙂
Min egen plan er å montere den ferdig genseren som FORTSATT ligger på blokkemattene og sååå skal me se kampen kl 20 i kwell! Brasil – Belgia! Mulig me også må se kampen med Frankrike kl 16.

Ut over det skal eg sitte med beina høyt og bare puste og forhåpentligvis strikke! Har ganske grei fart på Lotus Genseren når eg først tar den opp 🙂 Har hatt litt problem med nettet de siste dagene, det er også en årsak til at det bare har vært ett innlegg pr dag her på bloggen + alt det andre styret.
Tiden for å gjøre noe med hjemmenettet er nok kommet og me snuser litt på systemet til Jensen Mesh.

Først og fremst nå skal eg ha meg kopp kaffi til 🙂

KOS DEG OG HA EN
AVSLAPPENDE FREDAG

Go`klem fra ei Ganske Sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #casual #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg