LOTUS – BLIR SÅ FINE ATTE

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home

 

Lotus…en skjønn liten blå blomsten KUL bil…en sittestilling for meditasjon og en KJEMPELEKKER GENSER!! Går for den siste eg og er veldig fornøyd med hvordan min blir seende ut 🙂 Elsker fargene og håper bare at eg klarer holde den flekkfri på magen! Det er et mareritt med hvite gensere og eg kommer garantert til å styre unna makrell i tomat på knekkebrødet når eg har denne må meg!
Får nøye meg med ost da tenker eg 🙂

 

 

 

Den har ligget på stedet hvil ei stund nå pga DENNE, men nå har eg fått fart på pinnene og allerede ser eg at det øker 🙂 Strikker den i det deilige garnet Superfine Merino Wool og den blir så myk
og god kan du tro! Ja den er nesten litt sånn glatt på huden 🙂

Oppskrift på denne genseren kan du kjøpe HER 🙂

 

 

Design av Sustainablist

 

Husker du at eg hadde denne utrolig flotte jakken på bloggen for et par dager siden??

MANGEN av dere var fortvilet fordi det ikkje var noen oppskrift tilgjengelig, men NÅ ser du,
NÅ er den klar!! JuHuuu Du finner den HER! Du kan kjøpe den både som
Singel Oppskrift og som eBook 🙂 LUKSUS rett og slett!

* * * *

JØSS!!! Våknet kl 10.40 i dag!!! KA SKJER LIKSOM!??? Har ikkje en gang registrert at Amira gikk på jobb! Pleier som regel høre når hun er i gangen og står opp litt etter det, men snakk om å være svimeslått og sove som en stein! Kjenner det gjorde godt, men mistet jo hele morningen 🙂 Det rareste var jo at Ali også sov! Han pleier jo å stå opp sammen med fuglene hehe Viser vel bare at me er litt slitne og trenger lading 🙂 Har jo ingenting som haster så me får ta dagen som den faller seg 🙂

Eg har i grunnen tenkt å bruke dagen til videre opplading og bare kose meg med Lotus Genseren 🙂 Kjenner at det begynner virkelig å krible når eg tenker på den “Grålige” jakken eg skal til meg! Regner med at eg får skisset litt av designet i dag, men klarer ikkje HELT å bestemme meg om eg skal strikke den i glattstrikk eller riller?? I utgangspunktet tenkte eg på rillestrikket bol og glattsrikkete ermer hmm
Tror eg får tegne litt først og så tenke på hva som blir enklest når designet skal strikkes,
skal prøve å utbedre “teknikken” fra den forrige jakken (My Knitting Jacket)

Tror bare eg tar meg en dusj eg og setter i gang med dagen 🙂
Sola skinner, det blåser, men tror ikkje det blir så verst –
Er bare 16 gr foreløpig så eg håper på litt til 🙂

LAG DEG SELV EN
SKJØNN LØRDAG

Her blir det MegaBurgere til LørdagsKos og fotballen 🙂

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille på Lading 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #lotusgenser #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #nogresstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg