RIVE GAUCHE SWEATER – EN PERFEKT GENSER FOR EN NYBEGYNNER

Reklame | We Are Knitters

Foto: Ali Dib Najèm

 

En skikkelig herlig genser om du er ganske så fersk med strikkepinnene, men for all del, en dreven strikker som meg selv kan også virkelig nyte et deilig garn og en haug med rillestrikk! Perfekt om man f.eks ser en spennende film eller en lang serie 🙂 Det er helt genialt sammen for
å få en enkel genser kjapt av pinnene 🙂

 

WE ARE KNITTERS har et utrolig flott utvalg når det kommer til deilige StrikkeKit både for nybegynnere og flinke strikkere. Diverse vanskelighetsgrader, du trenger heller ikkje benytte deg av et StrikkeKit for alt garnet selges også “løst” 🙂 Garnet er dessuten et kapittel for seg selv! WOW sier eg bare sååå DEILIG!

Genseren eg har strikket er superenkel og SÅÅÅ deilig! Det er som en bomullsdott på kroppen og ALLE kan strikke denne! 4 deler “SmokkSmokk” og sy den sammen! VOLÀ! Du finner den HER!

 

 

 

Foto: Ali Dib Najèm

 

 

VI ER SERIØSE

VI ER BÆREKRAFTIGE

VI ER STRIKKERE

 

 

 

Foto: Ali Dib Najèm

 

 

SLOW DOWN, YOU MOVE TOO FAST!

WE ARE COMMITED TO A GREENER WORLD.

BY KNITTING YOUR OWN CLOTHING YOU CAN JOIN

THE MOVEMENT, AND SHOW OFF YOUR PERSONAL STYLE.

 

 

 

Foto: Ali Dib Najèm

 

AN IDEA MEANS NOTHING IF IT IS NOT COMPLETED.

WE ARE ALWAYS LOOKING FOR NEW IDEAS,

TRENDS, AND FRIENDS!

CHANGING THE WORLD ONE STITCH AT A TIME.

 

 

 

Foto: Ali Dib Najèm

 

 

Foto: Ali Dib Najèm

Vettu hva også? Alle oppskriftene hos We Are Knitters er også på NORSK! Det hadde du gjerne ikkje trodd, men det er helt sant! Du kan velge blant mange språk, snakk om luksus! Noe av det eg syns var skikkelig gøy var at du får litt sånn deilig dill med i pakken...ehee…POSEN! Jepp, en skikkelig deilig resirkulert og trendy pose. Opp i posen finner du garnet ditt, oppskriften, KULE strikkepinner, sy/stoppenåler og stilige Stickers 🙂 Jepp, en skikkelig GodtePoser skal eg si deg 🙂

Selve posen med tilbehør kan du kikke på HER, garantert at det frister hihi

Et perfekt bursdagsønske, eller kanskje en gave fra Julenissen?? Aldri for tidlig å tenke på det 🙂

 

 

* * * *

Me hadde noen deilige timer langt ute på SeleStranda i kwell og takk og pris for at det skyet over for eg hadde jo en ganske tjukk genser i deilig ull på meg! Ble akkurat passe det gikk og eg frøs ikkje 🙂

Var en del folk der ute, noen gikk tur, noe surfet og ganske mangen FISKET!! Ja eg tror søren meg Laksen hadde kommet neden for elva!! For det var ganske bra aktivitet, de sto med fluestenger på selve stranda t.o.m og MASSE båter lå rett utenfor brytinga 🙂

Jaja da var altså nok en prosjekt i havn og eg kan bare fortsette på et nytt!
Jepp, det er digg å være en StrikkeElsker <3

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTT UKESTART

 

 

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Meget Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #weareknitters #deiliggarn #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #topppblogger #toppblogg

0 kommentarer

Siste innlegg