LUKSUS VESKE – STRIKK EN SELV!

Design av Americo Orginal Design Team

 

Nå kan du ikkje bare kjøpe din egen designerveske, men her har du muligheten til å strikke en selv 🙂
Du trenger ikkje lete deg ihjel etter passende håndtak og diverse, neida, her er alt nøye planlagt
av alt hva du måtte trenger for at det skal bli ei god/fin veske 🙂

 

Eg har både strikket og heklet vesker, men alltid endte eg opp med det vanlige Bambushåndtaket.
Syns disse veskene så ganske så spennende ut, prisen der i mot kan me jo gjerne diskutere,
men om kvaliteten blir god så er det vel gjerne ikkje så mye å si på den?

 

 

ARA BAG
Bildet over

 

Oppskriften får sammen med garnet som du kan kjøpe HER!
Alle detaljene som reimer + + kan du bestille
HER og HER

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Design av Americo Orginal Design Team

 

 

LYRA BAG

Oppskriften får du sammen med garnet som du kan kjøpe HER
Alt du trenger av reimer og diverse kan du bestille
HER

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Americo Orginal Design Team

 

 

CETUS BAG
 

Oppskriften får du sammen med garnet som du kan kjøpe HER
Alt du trenger av reimer og diverse kan du bestille
HER

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Americo Orginal Design Team

 

 

CARINA BAG

Oppskriften får du sammen med garnet som du kan kjøpe HER
Alle detaljer som reimer ++ kan du bestille
HER HER og HER

 

 

 

 

* * * *

Mandag – opp og nesten litt hopp kl 07.15!! Da hadde eg ligget nesten en halvtime å hørt på at malerene sto uten for å diskuterte. Det er visst ikkje helt enighet om hva som skal gjøres med den døra
i biinngangen fordi det visst nok er en Teakdør…? Har visst noe med oljen inne i døren å gjøre.

Kjenner litt at tempoet her hjemme øker med en gang det er arbeidsfolk, eg måtte be Ali om å sette seg NED når eg sto opp for me må ta det litt kuli, i allefall den første timen me er våkne! hehe
Kjenner at eg i allefall ikkje orker noe bånn gass med en gang eg slår opp gluggene!

Nå etter på før eg sette meg til rette med strikketøyet må eg en kjapp tur på butikken, hvis regnet uteblir må eg få vasket maskinen med håndklær for 3. gang og hengt de ut! Når eg må begynne å henge frem reservehåndklærene ( i alle regnbuens farger!) da er det ganske tomt på den fronten! Sjeldent det skjer, men den siste uka har eg ikkje helt hatt kontrollen da eg blir litt satt ut når mye skjer rundt og over hodet mitt. Da fokuserer eg mer på å roe ned meg selv og prøver å overse hva som må gjøres. Eg har ingenting godt igjen etter på om eg går på akkord med meg selv fordi alle andre styrer rundt meg,
ikkje alle som skjønner det, men slik er det bare 🙂

Det skal være litt overskyet noen dager nå før det igjen skinner opp til helga, syns det er deilig eg!
Blir noe svalere (18-20 grader) og sola skal komme og gå litt + det er litt tåke om kvelden. Er jo i grunnen et mye bedre arbeidsvær med tanke på de som jobber ute her, de ble passe steikte i forrige uke!

I morgen skal eg ENDELIG til frisøren igjen! Det kan jo kalles skikkelig kvalitetstid! Skulle ha vært der for lenge siden å lagt inn noen striper, men dagen gikk så fort når alt satte i gang med leiligheten!
Så i morgen skal de små grå nok en gang fordufte og kanskje det er tid for litt striper også? Det som er er at det tar så himla lang tid hvis eg farger bunner + striper på samme tid, me snakker fort 3-4 timer
og da er eg ganske så kaputt etterpå hehe Me får se hvordan dagen går, herlig skal det bli okke som 🙂

Ali har nå satt seg selv i arbeid….me har en gammel benk med smijern på terrassen, denne har han nå begynt å pusse treverket på….rett uten for DibHassan sitt vindu…Tenker han våknet med et brak! hehe
Planen er å etter hvert sette den benken ut ved inngangen for det er ikkje en benk som er så veldig behagelig å sitte på, så da blir det mer til pynt heller 🙂

Jaja eg får slenge på meg i bukse og få gang på dagen 🙂

KOS DEG OG HA EN
KREATIV MANDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #vesker #bag #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Lenge siden jeg har strikket vesker for det er noe med å finne riktig håndtak slik at de blir praktiske…
      Kom på nå at man kan montere av detaljer på noen av de litt slitne veskene man har som skal kastes – blant annet skulderreimene… hvorfor har jeg ikke tenkt på det før?

Siste innlegg