4 GAMLE FAVORITTER – FLOTTE SOM JULEGAVER – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

 

Designet av Tora Frøseth Design

Dette er en hals som gjør jobben sin og ikkje bare henger og dingler rundt halsen 🙂 Mangen nok som gjør det og DET skjønner eg ikkje. Dessuten strikkes denne i rille og det er et +
Her kan du f.eks bruke Hifa/ASK eller kanskje Finull? Litt smak og behag 🙂

 

RØTTER
Bildet over
Str M og L

 

 


 

Designet av Tora Frøseth Design

 

Disse 3 luene er skikkelig gode kan du tro! Sitter veldig godt!
Eg strikket et par av de til DIbHassan da han var liten

FISK
Hodeomkrets 56/58 cm og 60/64 cm

 

 

 

 

 

Designet av Tora Frøseth Design

TANKELESER
Str Mann M og L

 

 

 

 

Designet av Tora Frøseth Design

KOLLISJON
Str Mann M og L

Tja, hva skal eg si? Annet enn at her har du 4 flotte Tips til virkelig GODE Julegaver 🙂

 

 

 

 

* * * *

 

For min del ble det en ganske så sløv lørdag, men Ali har styrt på ved inngangen og har flere planer som surrer så det skal jo bli gøy å se hva det ender opp med. Samtidig som han “hang” her ute har han også kokkelert på kjøkkenet! Derfor er eg nå både kvalm og mett i øyeblikket og har egentlig bare lyst å sove. Middagen tok et par timer å lage til
og middagslukt er ikkje min beste venn!

Uansett, eg satser på å kvikne til litt slik at kwellen kan blir bra nok likevel 🙂

Skal KUN strikke 2 pinner til på Flamingohalsen og så skal også selve kroppen begynne å vokse frem! Det betyr straks flere nøster på pinnene og mer og holde styr på – Altså; KjempeGØY!! Tja, får vel bare være optimistisk så blir nok kwellen ganske bra, får skylle unna med litt IngefærShot!

LAG DEG SELV EN
HERLIGE KWELL

Go`klem fra ei noe Sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #julegavetips #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg