2 LEKRE JAKKER – DU BESTEMMER ALT!

Designet av Nicola Susen

 

“MAXIMUM FREEDOM! Your yarn, Your gauge, Your size!” – Nicola Susen

 

Selv om Nicola Susen stort sett strikker i Wollmeise kan DU strikke i akkurat det garnet du vil og de pinnene du måtte ha som favoritter! Denne lekre saken her starter med KUN 6 masker uansett hvilket garn du måtte bruke, til slutt sitter du igjen med denne lekre jakken! Eg mener;
Har du sett DEN ryggen eller!?

Hvis du er lei av at størrelsen i akkurat det du vil strikker stopper på en latterlig liten str XL? Ja da er virkelig dette oppskriftene for deg og vil du se flere slike oppskrifter da MÅ du ta en kikk HER! Alle disse designene har samme formål og det er at de skal passe deg og din kropp 🙂
Hvor fantastisk er vel ikkje det?? Ja for me kan jo være enige i at en XL str bør være
så mye mer enn f.eks 104 cm over bryst og hofter?? HALLO!?

Det finnes damer med både pupper OG rompe i dette landet 😉

 

EUREKA
Bildet over
Str? Du bestemmer!

 

 

 

 

Designet av Nicola Susen
 

COMODO
Str? Du bestemmer!

* * * *

Søndag…..Strekker seg i senga, kikker på klokka og konstanterer at EG har sovet i nesten 9,5 time!!! Dvs at eg bør ikkje blir sløv og trøtt ut over dagen! Blir eg DET, ja så er det nå i allefall ikkje søvn eg mangler, da må det være noko anna! Har i grunnen dinglet og gjespet hele uka!

Er så glad for at eg festet trådene på den siste etappen på Flamingoen før eg la meg i går for nå skal fuglen utvides og eg skal til med flere deilige nøster og farger! Dette kan ikkje bli annet enn en herlig søndag, ja for dagen i dag er vel “hellig” og da skal man jo bare hvile!?? Har kommet ganske langt på jakken nå og eg nærmer meg en vanlig lengde på jakken, meeeen, min jakke blir jo alt annet enn vanlig så det er bare å kvesse pinnene og fortsette! Siden den ender opp med å bli så lang tenkte eg å finne ut hvor mye grått det går i hver stripe! Da kan eg regne meg ut sånn noenlunde slik at eg i så fall kan bestille mer FØR eg går tom! Vil tro at noe hviledager fra denne herligheten hadde blitt meget vanskelige!!

Håper i grunnen at Ali også bevilger seg en hviledag for han hadde trengt det! Er redd for at han kanskje sliter seg ut?? Ja de er ofte som barna vettu når de holder på med noe gøy! Stopper ikkje før de er heeelt ferdig!! Ja de er skjønne i den alderen der haha

Planen min er jo som nevnt å bare fortsette på fjærkreet så kan bare dagen rulle i vei med det som måtte dukke opp 🙂 Skal nå i allefall ha en noe bedre dag enn i går 🙂

KOS DEG DU OGSÅ!
HA EN FLOTTERS DAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Så flotte jakker!.
      Snart er ferien over for denne gang. En utolig sommer værmessig, mange og flotte opplevelser og ikke minst besøk . Vi har reist og hatt besøk. Sett alle 13 barnebarn. Sliten? Ja. 6 uker med besøk og opplevelser tar på, men det er jo fantastisk å ha alle rundt seg, særlig når noen bor LANGT borte. Nå er det enda 1 og 1/2 uke med besøk før rutinene kommer på plass, men for meg starter jobbeuka tirsdag.

Siste innlegg