VERDENS ENKLESTE VOTTER – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Designet av Tincanknits

 

Senario: Det er en uke før jul og du tar en kjapp gaveopptelling….du innser din største frykt at du har en gave for lite!! Da er disse vottene helt sykt bra å ha! Det er bare å finne det nærmeste garnet og pinnene du har og sette i gang! Om du strikker med tynt eller tjukt garn og pinner er helt opp til deg! Du tryller kjapt frem et par votter i løpet av en dag, max 2!

Som sagt tidligere så er jo gaver en suveren gave for det er noe alle trenger! Dessutene er det supre til å strikke mangen av til barnehage og skolebarn! Hørt om single votter!??

 

 

Designet av Tincanknits

 

THE WORLD`s SIMPLEST MITTENS
Bildene over
Str Små barn til Voksen Large
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

JuHuuu kan tro eg skal til med noe GØY litt fremover! Passer jo fint om det skal regne for dette er noe eg kan kose meg med inne! Det er ikkje strikking, men absolutt en hobbydille 🙂 Har nettopp sendt avgårde ei lang bestillingsliste over hva eg trenger så det gjeder bare å smøre seg med tålmodighet! Du får følge med her inne vettu så dukker det opp etter hvert 🙂

Tenkte eg skulle fortelle en ting! Du vet eg nevnte her tidligere at mor mi og eg skulle ut på Spectsaver siden de nå har tilbud på progressive glass. Dvs du betalter 595 for synsprøven og da er det INKL glass! Infatningen kjøper du utenom. Eg tenkte at som så; Når min egen optiker tar mellom 12-15.000 for et par progressive briller inkl infatning så må dette være FOR godt til å være sant! Valgte da å sjekke dette nærmere ut selv og på tråden fikk en ei skikkelig koselig dame!! Det første hun spurte meg om var hva eg drev på med og hva eg trengte brillene til, eg svart jo da strikking og pc. Da sa hun rett ut at dette var ikkje glasser for meg! Det var desidert de rimeligste glassene de brukte og de var mest beregnet på solbriller til å bare vandre rundt i! Eg vil på ingen måte få utbytte av de ved f.eks strikking. Så da hadde eg riktig, det var NOE som ikkje stemte! Me kom da frem til at det beste tilbudet for meg da er å vente til det poppe opp et tilbud hvor man f.eks får 50% på hele brillen, noe eg også velger å gjøre 🙂 Nå vil eg få melding når slike tilbud dukker opp for uansett så er det rimeligere for meg å kjøpe briller der enn hos min faste optiker 🙂

Ellers i dag har eg virkelig svingt meg! Har vasket HELE stua og det er ikkje blitt gjort hele sommeren!! ENdelig fikk eg det gjort og hekkan så herlig! Nå skal resten av kwellen nytes sammen med strikketøyet og nå vokser det ganske bra skal eg si 🙂

KOS DEG OG HA
EN DEILIGE KWELL

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #freepattern #strikkeopskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

5 kommentarer

Siste innlegg