EPISODE 1: “Tante er fortsatt GAL”

CsBYQazDt4Q

 

Klikk MIDT på filmen og snurr i vei!

Ok, dette brukte eg dagens ME-TIME til! Leke, prøve og garantert FEILE!! Som sagt så har dette svirret i hode mitt siden i går så eg måtte retten og sletten bare teste det ut!! Helt klart, dette SKAL bli bedre, la meg understreke det først som sist!! Eg må finne en App/Program som lar meg legge på litt tekst der eg vil, lime inn evn andre filmsnutter og bilder. Satser på å lære underveis for etter å ha sett på andre som lager Podcast så er kontrastene veldig store fra episode 1 til f.eks episode 20, ergo; Dette kan BARE bli bedre 🙂

Det første eg selv vil påpeke er LYSET!! Bør absolutt sikkert ikkje ha full sol ute, en annen ting er kameravinkelen! Det siste er nok mer for min egen del fordi eg er blitt veldig hoven/rar? på halsen etter X-antall operasjoner/biopsier. Det er heller ikkje alltid stemmen “bærer” skikkelig, men det kan eg ikkje gjøre noe med dessverre.

Eg må også finne ut hvordan eg kan lage meg en Intro som alltid er lik tenkte eg, ja og noe på slutten. Men som eg nevner i filmen så sover Ali og begge ungene er ute så eg får binde de fast her ved min side når de etter hvert kommer hjem.

Det eg i hovedsak er veldig interessert i å få en tilbakemelding på er LYDEN! Kan du høre meg godt nok? På pin egen Pc og mobil hører eg veldig godt, men mulig det er anderledes, men gi meg en feed back på det hadde du vært snill 🙂 Men at eg i det hele tatt klarte å sitte å skravle i 23 min uten for lange pauser bare sånn for en test, ja det må eg jo si meg fornøyd med!! Trodde i grunnen at det skulle bli det største problemet haha Dvs at skravletøyet er i allefall intakt *ler* Vel, nå er vel kanskje første steget tatt så er det bare å jobbe seg opp her fra! Hadde i allefall vært veldig motiverende om nettopp DU ville Abonere på min YouTube Kanal! Juhuuu ja for uten abonnenter blir dette bare lagt i ei skuff 🙂

Da HÅPER eg du gi mer meg en Feed Back enten i kommentarfeltet her på Bloggen eller under filmen på YouTube! Tusen Takk skal du ha 🙂

 

 

 

Go`klem fra ei ganske så spent og Ivrig Vibbedille 🙂

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Heisann! 🙂
      No har jeg nettopp hørt 1.episode av podcasten din. Det var veldig trivelig å høre på deg, og jeg kommer helt sikkert til å fortsette med det. Artig å høre om både strikking (er “strikkegal” jeg også) og andre ting.
      Du lurte på lyden… Jeg hørte det greit, men hadde volumstyrken på fullt på nettbrettet mitt.
      Ha det fint! 🙂

    2. Åh ja, jeg kan sagtens læse dit norske, jeg er ikke sikker på at det er så nemt at lytte til dit norske sprog, men jeg er jo også dansk 😊. Jeg ved ikke om du er har hørt om Ståle Solbakken, han er nordmand og træner i en københavnsk fodboldklub. Hørte ham her til aften på TV og forstår omkring halvdelen af hvad han siger. Han taler meget hurtigt, det gør du heldigvis ikke. Ideen med en podcast er super spændende. Mange hilsner fra Inger

    3. Gratulerer med episode 1! Jeg sa at du måtte tenke som Pippi, og dette mestrer du jo fint! Jeg er ganske ny i å se slike podcaster men må si at jeg liker det godt. Fint “selskap” på kvelden mens man strikker og barna sover, spesielt siden min mann jobber borte så blir kveldene ofte stille. Ser endel serier men på TV er det jo stort sett bare ræl spør du meg 😉 Jeg skal i alle fall følge med om du bestemmer deg for å prøve igjen. Lyden måtte være på nesten maks, men det må man på de fleste podcaster synes jeg. Det eneste jeg vil si er; smil!:) Hehe, du så nesten streng ut;) Neida, det er jo første gang, sikkert veldig uvant og rart:) Ha en fin strikkekveld og JUHU for første podcast:):)

    4. Hei! Først må jeg si at jeg ble glad når jeg trykte meg inn på bloggen din i kveld og såg at du hadde laget din aller første podcast 🙂 Podcasten var kjempebra! Skulle nesten tro at dette hadde du gjort før 🙂 Gleder meg til fortsettelsen <3

    5. Ja vettu det må eg!! Smile altså hehe Tenkte ikkje så mye over det men eg så det jo selv hehe Var litt for mye opptatt av å se på den linsa til venstre slik at eg ikkje skulle se forbi dere som ser på for det var litt småstress nesten haha Blir nok bedre neste gang ? Det med lyden, når eg ser den selv så er det ganske høyt og eg vet ikkje hvorfor det er sånn? Jr har en skikkelig mikk så hvis eg kan bruke den skal. Eg teste det ut. Satser på at det blir bedre, hvis ikkje får eg. Prøve å heve røsten ?

    6. Yeeey 😄 følger spent med. Lyden var helt super her, ingen problem med å høre. Volumet var langt ifra høyt på tlf min. Lykke til, dette blir bra.

Siste innlegg