ONESIES – HELDRESS TIL BARN – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Designet av Elin Lovisa Backman

Hvis det er noe eg virkelig ble hektet på for noen år siden så er det sånn Onepiece dresser! Eg fikk liksom ikkje nok av de, eneste minuset er jo selvfølgelig når du skal på do!! Er det da vinter og kaldt, ja så er ikkje akkurat DET noe behagelig! Man skulle jo tro at det var det ultimate HytteKosePlagget!?? Det er det også så sant hytta ikkje har UTEdo! OMG det er kaldt det! hehe

Men å strikke en slik heldress til ungene er jo noe som me gjør hele tiden og det er så herlige plagg til de små! Godt å kose i og deilig å ha under om vinteren, ikkje halvnakne rygger i det hele tatt 🙂
Dressen over ble min favoritt, mye fordi den strikkes i Kauni –
et garn eg har høy på lista mi over favoritter!

 

LILLE RILLEDRESS
Bildet over
Str 0/3 —> 4 år
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

Designet av Elin Lovisa Backman

 

LILLE LUSEDRESS
Str 3 mnd —> 4 år
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

Designet av VesleStrikk

 

VESLEDRESS
0/3 mnd og 6/9
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Designet av Ina Helen Herland

 

THEODORAS ROMPER
Str 0/2—> 9/12 mnd
Norske Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

Siste mandagen i denne ferien!! Samtidig kjenner eg at det skal bli herlig å komme inn i hverdagen igjen! Ikkje for at min hverdag endres så mye, annet enn at det blir en del kjøring hit og dit 🙂 Tror det blir en spennende høst utover med mye som skal skje 🙂

I dag må eg ut å kjøre om et par timer, skal kjøre mor mi til kiropraktoren. Heldigvis er det rett her nede så det går jo greit og eg satser på at det er fort gjort. Ali har nemligen en plan om en ny tur til Hestholmen og denne gangen skal også DibHassan bli med 🙂 Ble ganske fint med de steinene som me hentet i går så da må me ha litt til 🙂 Sola skinner og det skal det visst nok gjøre hele dagen så det passer fint 🙂

Må også takke for den fine responsen eg fikk på Episode 1 av noen som gjerne blir en aktiv Podcast? Må tenke litt og evn prøve å planlegge litt hvis det blir en neste gang 🙂 I går var det bare helt spontant og eg ser mye som kan bli bedre + eg fikk gode tilbakemeldinger
på hva som kan endres 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIG MANDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #onepiece #onesies #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg