CRAZY LOVELY – 1 NORSK & 1 GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Reklame | House Of Yarn

Designet av Kairi Aksnes

På jakt etter en kjapp genser som blir fullstendig SUPER deilig?? Ser her, eg fant den til deg! Swupp Swupp og 1-2-3 på pinne 7–> VOLÀ!! Denne havner jo ganske høyt opp på ønskelista for høstens KoseGarderobe, eller hva sier?? Æ`du me ellor?? Trenger jo gjerne ikkje si det, men DIGGER…ehh…Nei, eg ELSKER denne halsen! Soooo Maby en ny genser bør trylles frem?? ENESTE problemer, eller egentlig ikkje et problem, men pinne 7 er litt for tykt for meg…
På den andre siden kan eg kan godt lide litt!

Genseren strikkes med ERLE og LERKE fra Dale Garn så det blir virkelig en deilig puzete genser!
Jepp, du strikket altså med en tråd fra hver kvalitet 🙂

 

AUDREY SWEATER
Bildet over
Overvidde fra 83 cm til 108 cm
NORSK Strikkeoppskrift

 

 

Designet av Berroco Design Team

Deilig! For å si det sånn, hadde denne hatt lange ermer hadde den vært helt perfekt, men siden den strikkes sidelengs får eg jo i steden for strikke den som den er og bruke den over noe. Blir jo DEILIG det da når eg skal holde varmen i vinter?? Ja, over en sånn tricotpysj liksom??
Mmm Tja, DIGG!

Trenger du garnforslag? Vel, du kan f.eks strikke med DETTE DETTE (<– Hvis du klør!) og DETTE

 

 

CORA
Oversized
GRATIS strikkeoppskrift
Overvidde fra 152 cm til 203 cm (6 størrelser)
Ta din egen omkrets i betrakning når du velger størrelse,
alt etter hvor oversized du ønsker den

* * * *

Ka skal eg si?? 3. dagen ramlet eg av…Husker ikkje at alarmen ringte og måtte lete etter mobilen i senga da eg våknet en time senere, så eg har tydeligvis styrt med å skru den av!! Nei, kunsten med å stå opp tidlig er å komme seg TIDLIG i seng…Er i grunnen ikkje flink med det siste 🙂 Som eg har sagt før så elsker eg tiiidlige morninger, men så er det noe helt spesielt med å sitte oppe til sent også…Eg må være en blanding eg, ja av A og B menneske! Legger eg meg for tidlig så får eg jo ikkje sove heller. Jaja ny sjanse i kwell og eg satser på at på mandag.

Ute er det ganske høstete av seg, det blåser godt og det regner! Dvs eg har veldig lite ute å gjøre 🙂 Meeen me må ut å kjøre senere, eller i kwell…Pga Oljemessen i Stavanger er treningslokalet til Dib og de opptatt så dvs han skal trener der de vanligvis trener og dit er det jo bussproblemer…Da må me kjøre han ut kl 8 og Amira henter han halv 10 så da var det i allefall i boks!

Ellers har eg ingen planer, skal strikke, men søren heller…Eg har også lyst å MALE!!
Du kan jo ta en titt
HER og se planene mine ut over høsten – Jupp eg GLEDER meg!!!

KOS DEG OG HA EN
HERLIG (HØST) DAG!

Go`klem fra ei litt trøtt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #patern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #freepattern #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg