MORSOMME DETALJER – DANSK STRIKKEOPPSKRIFT

Designet av Katrine Hannibal

Litt sånn utenom det helt vanlige kan jo noen ganger være gøy, men for all del, det er ditt valg og du kan fint droppe det 🙂 Men sånn helt egentlig så skulle heller den tasselen vært sånn at du kunne tatt den av og på alt etter dagsformen! Trykknapp kanskje? Tja, et eller annet. Morsomt da 🙂

Hvis du ønsker å strikke i orginalgarnet kan du f.eks kjøpe GarnKit HER og det var ikkje sånn spesielt stiv pris, nei, faktisk ganske så overkommerlig 🙂

Ingenting å utsette på garnet i allefall! DEILIG for det er skikkelig herlig!

 

Designet av Katrine Hannibal

Hvis du velger annet enn orginalgarnet bør du passe på og overholde strikkefastheten som er
22 m/30 row på 10 cm med pinnenummer 4mm 🙂

 

 

DAGMAR SWEATER
Bildene Over
Overvidde fra 88 cm til 128 cm

 

 

* * * *

Haha hadde store forhåpninger om å stå tidlig opp i dag eg…våknet kvart på 9 med mobilen i hånden så eg har nok bare galant swisjet av alarmene når den ulte kl halv 7!! Eg er ikkje satt sammen for å stå opp tidlig eg for det skjer liksom ikkje selv om eg så gjerne vil! Sånn generelt føler eg meg gjennomsliten på en måte så eg merker at dette ikkje har vært noe avslappende sommer. Eller sommer? Eg føler det har vært NOE i hele år eg, ja eller helt fra Ali kom fra Libanon i fjor hehe Det var jo da det hele startet hehe Ali er ganske sliten (vond) i armene etter all takmalingen og ikkje minst takvasken så han må la de få hvile litt før han gir seg i kast med malingen i stua. Alt er heldigvis klart bare til å male og eg kjenner at det skal bli sååå deilig når det er gjort, selv om eg frykter alt kaoset mens det står på!

Det hadde vært nydelig å hatt det slik som me ser på Tv; Du blir sendt på hotell noen dager mens andre maler, styrer og pynter Ahaaa DET måtte vært skjønt hehe
Det kalles Hverdagsdrømmer…Sukk

Jaja, nå er det jo øyeblikk helg! Sååå deilig!! Eneste som står mellom meg og det nå er et legebesøk i morgen, var jo og noe å gjøre på en fredag haha Derfor regner eg med det blir en avslappende dag i dag og så henter me hjem HelgeKosen samtidig når me er ute i morgen 🙂

Tror rett og slett eg bare tar en kopp kaffi til og har en virkelig myk morning! *Trøtt*

KOS DEG OG HA EN
DEILIG STRIKKEDAG

Go`klem fra ei Trøtt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #danskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg