VELDIG KLAR FOR NYTT PROSJEKT! – ISABELL KRAEMER

Designet av Isabell Kraemer

Bare for å si litt om dagen først; Eg sto opp, satt en stund og kapitulerte kraftig og innså at slaget var tapt – Gikk å la meg og sov til kvart over 4! Jepp, elendig form, men da eg sto opp og noe av det første eg oppdaget var at denne Go`biten her ENDELIG var publisert fikk denne kroppen fart på seg vettu! Skulle nesten tro at det kunne bli utsolgt, men før eg fikk blunken så var oppskrifta OG garn kjøpt! Oppskriften er godt lagret, halvveis gjennom gått (EG GLEDER MEG!) og JA, garn er også på vei i posten! JuHuuu Nå sitter eg bare her å nyter følelsen av å ha vært LITT gal! haha

Orginalgarnet kan du ta en kikk på HER (og evn kjøpe??) Nei eg kjøpte ikkje orginalgarnet, syns det er LITT mye å bare sveipe ut ca 1.200,- sånn BÆNG på en torsdag så eg gjorde en sjekk i garderoben min…Ja eg målte litt strikkefastheter på diverse plagg og på den måten bestemte eg meg for at eg skal strikke den i HOLST Coast – Enkelt og greit! Strikkefastheten min er da den samme som oppgitt i oppskriften 🙂 Klarte ganske greit å SE for meg hvilke farger eg ville ha og Hovedfargen blir Dark Apple og de 2 kontrastfargene blir Asparagus og Army 🙂
Nå håper eg bare de funker også i virkeligheten 🙂

Nå må eg seriøst sette inn høygiret på Flamingoen for etterpå er det
bånn gehyler på
DETTE og jakken over her 🙂


Jadda, nok en høst med egostrikk, blir ikkje bedre 🙂

 

 

Designet av Isabell Kraemer

GRAMPS REVIVE
Bildene Over
Oversized (Positiv ease rundt brystet er på 46 – 51 cm)
Overvidde fra 126 cm – 160 cm fordelt på 7 størrelser

* * * *

Som sagt så har ikkje formen vært den beste, eller er den beste for den slags skyld. Er nok borti migrenen, men den slår ikkje skikkelig ut så eg håper det gir seg ut over kwellen. Er det èn ting eg ikkje orker over hodet når topplokket ikkje fungerer så er det å strikke + at magen også slår skikkelig krøll når det er slik! Føler meg noe lettere enn tidligere så eg håper det er på retur! Har i grunnen bare planer om å komme i dusjen og stå der til varmtvannstanken er tom…eller noe sånt! Ja for eg blir ganske frysen når formen er som i dag og så er det på med pysj og ullsokker før eg parkerer ræva i Go`stolen frem til å stuper i seng for natta 🙂

Eg ble bare så ivrig når denne jakken til Isabell Kraemer kom ut (Ja eg har VENTA på den!!) så eg måtte jo fortelle deg om den med èn gang!! Hadde vært gøy med en Samstrikk?? Eller??

Anyway, i morgen skal eg trekke en vinner av Give Away`en her på bloggen, vil du bli med og ha muligheten til å vinne deilige garn klikker du deg inn HER!

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN KWELL

Go`klem fra ei noe pjusk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg