NYTT GARN – “GULLUNGEN”

Reklame | House Of Yarn/Barnekreft Foreningen

 

Strikking og garn er ikkje lenger “bare” en hobby! Strikking bidrar til sååå mye mer enn å bare holde oss fine og varme, nå kan du ved å strikke og kose seg støtte flere
VIKTIGE og BETYDNINGSFULLE saker i samfunnet.

 

Denne høsten lanserer House Of Yarn et HELT nytt og skikkelig deilig garn i samarbeid med
Barne Kreftforening og deres  Gullsløyfeaksjonen. GJETT om eg skal strikke! For hvert eneste nøste eg strikker opp så går hele 5 kr til Arbeid og Forskning i forbindelse med Barnekreft. For å si det sånn, hvis både du og eg + alle strikkerene me kjenner strikker 1 genser hver,
ja DA blir det peng i kassa!!

Hva er vel bedre enn å støtte noe så viktig?

 

 

“Gullungen” er virkelig noe eg GLEDER meg til å sette pinnene i! Bare hør på denne deilige blandingen du; 35% Merinoull, 15% Alpakka og 50% Bomull, det finnes garantert INGEN som kommer til å klø av dette garnet! Eg kan så og si 100% sikkert garantere det! Bli med du også!

Garnet har samme strikkefasthet som DSA Sterk og Dale Lerke

 

 

,

Eg valgte meg 2 deilige Rosa`ish farger og skal strikke til ei deilige lita tulla! Ikkje bare får hun seg en herlige myk og god genser som holder henne god og varm i barnehagen, men hun viser også at hun støtter andre barn som er i en veldig vanskelig og sårbar situasjon. #gullungen

 

 

Eg er så heldig at eg i forbindelsen med dette prosjektet også har fått meg nye pinner! (Du finner de HER!) Det er også alltid like spennende å prøve, ja HALLO, men HVA er vel bedre enn NYTT garn og NYE pinner!?? Foreløpig plan er å starte på dette nye prosjektet først kommende fredag når eg har satt meg ned for å ta helg! Woop Woop! Jepp, eg gleder meg virkelig!

 

Prosjektet eg skal strikke er denne: 

Designet av Katherine Mehls

 

JONA STRIPED HOODIE
Bildet over
Str 2—> 10 år

Satser på at eg klarer å få til strikkefastheten riktig hvis ikkje får eg justere det på størrelsene 🙂 Denne hadde i allefall vært super til Alma Sofie som visst nok elsker hetter!

Akkurat nå er eg litt usikker på hvor du kan bestille garnet, det kommer i salg i løpey av Uke 34

* * * *

NÅ har eg faktisk fått på meg pysjbuksa etter en deilig dusj! Me var lenge på Hestholmen og gikk frem og tilbake til bilen med hver vår ryggsekk med stein- 2 GANGER! Jepp, man blir det delt i ryggen kan du si! Nå er “Installasjonen” til Ali nesten full og me satser på at en sekk til så er det ok.

Planen pr nå er KUN å sitte her å strikke og eg tror faktisk eg skal se dagens episode av Svenske Hollywood fruer! OMG for en gjeng altså!! Noen ganger blir eg bare flau på de sine vegne liksom-Oh My!

KOS DEG OG HA EN
FORTREFFELIG HERLIG KWELL

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #Knitting #yarn #gullungengarn #barnekreftforeningen #gullsløyfeaksjonen #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

5 kommentarer
    1. For ett lekkert garn 😍. Dette må kjøpes og strikke kofte til barnebarnet Isabella på 4 år, og lillesøster på 7 uker. Men hun bruker nå 6-9 mnd i klær 😳. Hun var svær når hun ble født, 57cm!! Håper garnet kommer i mange flotte farger. Og ikke minst at penger går til Barnekreft. Det er bra. Og siden det er kløfritt, skal jammen eg og prøve det. Ha gode kvelden 😃❤️

    2. Åh! Jeg har alltid ønsket at jeg kunne strikke. For følge litt med her å bli innspirert! Er maleri og illustrasjon jeg holder på med, men med små barn har jeg vært litt lei meg for at jeg ikke har utviklet strikkeferdighetene mine 🙂

    3. Ååå for et deilig garn! Og de flotte fargene!
      Å så fint dere har fått det i leiligheten! Dere har gjort en super jobb.
      Gleder meg til å se fortsettelsen

Siste innlegg