MØT VINTEREN I FULL FARGEPRAKT! – 3 STRIKKEOPPSKRIFTER

Designet av Kino Knits

Noe av det riktige å gjøre er å møte en mørk vinter med masse deilige farger!
Det er en flott måte å bare bane seg vei gjennom snøføyk og iskalde kuldegrader 🙂

Alle disse 3 fargeklattene strikkes i tynt sokkegarn, ja akkurat det samme som Opal faktisk,
et garn som eg har elsker i over 10 år!! Du finner et meget bredt utvalg
HER,
men
DETTE NØSTE er vel det som er nærmest det som er brukt i oppskriften 🙂

Til sokkene trenger du KUN 1 nøste, de lange pulsvottene går det litt mer enn 1 nøste og på sjalet som er ganske stort går det 1 nøste + det er brukt en del mininøster (Står mer om dette i oppskriften)
Spennende, Spennende OG Spennende!

BE RELENTLESS
Bildet over
Fra 15 —> 23 cm i omkrets på hånden

 

 


 

Designet av Kino Knits

MAKE YOUR OWN LUCK
One Size

 

 

 

Designet av Kino Knits

SOMEWHERE
Str Voksen S—> XL

* * * *

Det ble heldigvis ei rolig natt og Ali og meg sov til halv 9 og DibHassan, ja han sover ennå! Han ble bedre i går, men ikkje helt bra sa han. Da han skulle legge seg i går sa han at han var HELT fin, akkurat som normal…Hmmm…mistenker vel at det ble sagt for å overbevise meg om at han kan gå i bursdag i dag!?Vel, akkurat DET gjenstår å se faktisk, for med KUN 2 salte kjeks i magen før han la seg har han ikkje så mye å “gå på” + at eg vil ikkje ha gårsdagen i reprise! Eg skal kunne SE på han at han er bedre og du kjenner jo de kritiske øynene me mødre har? HA! De kan se gjennom marg og bein og det skal mye til for å klare å lure de! Eg akter ikkje å risikere å måtte kaste meg i bilen i kwell på halv 8! Det beste var jo om han er så god at han kan gå, ja gå for å kose seg og ikkje sitte å hangle, men men me får se 🙂

Sånn ellers skal eg bruke dagen til å “hente meg inn” igjen etter i går, regner med at eg blir ferdig med bolen på genseren for eg er over halvveis 🙂 Om eg da kaster meg over ermene med en gang eller tar meg en tur innom Flamingoen, ja det gjenstår å se 🙂 Slappe av SKAL uansett stå i fokus 🙂

KOS DEG OG HA
EN DEILIGE LØRDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #tilbehør #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetsrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg