11 FLOTTE HØST & VINTERKJOLER

Designet av Anna & Heidi Pickles

Åååå HVILKEN deilig kjole, Hæ?? Tenk deg denne du en hustrig dag i november? Kanon digg og skikkelig deilig, lang, god, myk, kosete og bare helt fantastisk deilig!! Ikkje trenger den å ta noe særlig mer tid enn en real genser heller, Nop, for med en strikkefasthet på 14 m/20 row på pinne 6 går det ganske greit unna, eller hva?? Orginalt strikkes den i DETTE og DETTE garnet, men så lenge du overholder strikkefastheten bruker du et garn du liker godt og gjerne et som har litt “hold” med tanke på kjolens lengde 🙂 LOVE IT!

 

QANIK KJOLE
Bildet over
Fra str 10 år til XL
Norsk Strikkeoppskrift

 


 

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

POSH PONCHOKJOLE
Str XS til XXL
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

XANIA
Str XS til XXL
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

Designet av Maria Laxdal Prytz

 

FLETTFRIDKJOLE VOKSEN
Str XS til XL
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

Designet av Ellen Larsen

 

KJUNIKA HALLOWEEN
Str 34 til 54
Dansk Strikkeoppskrift

 

 

 

Designet av Tanja Jacobsen

 

DRESS WITH CROCKETED SQUARES
Str M til XL
Dansk Strikkeoppskrift

 

 

 

Designet av Cilla Ahlström

 

TULIPA
Str S til XL
Svensk Strikkeoppskrift

 

 

 

Designet av Ninette Hartwich

 

KJOLE MED SNONINGSRIB
Str S til XL
Gratis Dansk Strikkeoppskrift

 

 

 

Designet av Ninette Hartwich

 

GALAXY PLUS
Fra 117 til 148 cm rundt brystet
Dansk Strikkeoppskrift

 

 

 

Designet av rix-strixerier

 

SNEGRÅ SWEATER KJOLE
Str S til L
Dansk Strikkeoppskrift

 

 

 

Designet av Eller Larsen

 

KJUNIKA1
Str 32″ til 50″
Dansk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

* * * *


Søndag og sola skinner! Satser på at det blir en fin dag og krysser fingrene for stigende form hos DibHassan. Han la seg tidlig i går fordi magen var øm/ubehagelig når han satt og gikk, men det er bedre sier han. Kjenner litt på at eg ikkje syns dette er greit! Har sittet å krublet og tenkt, fordi eg VET han en gang kom hjem enten fra trening eller gym på skolen og hadde fått en smell i ryggen. Kom fram til at det var i fjor vinter fordi han var dårlig i en barnedåp me var i da. Da var også matlysten fraværende og det var ubehagelig å sitte…Hmm…eg gir ikkje dette lang tid før eg evn vil få det sjekket ut! Når han T.O.M sa i går at han trodde ikkje han kunne trene i morgen fordi han var redd for spark i magen, ja DA er han ikkje god i det hele tatt vil eg si! Han har alltid vært den som truer seg til å gå på trening selv om han er syk og har feber f.eks.
Vel vel, eg får høre med han når han står opp 🙂

Eg har i grunnen bare en ting en MÅ gjøre i dag og det er å få skikk på håret! Straffen for å legge seg med 1 meter fuktig og løst hår! Lærer aldri! Fikk strikket ganske greit i går da eg satt å virkelig koset meg med “Skal vi danse” så nå har eg KUN 2 runder igjen før eg evn kaster meg på ermene 🙂 Ganske greit å strikke barneklær til en 2 åring når det går så kjapt som det gjør 🙂

Tror bare eg setter i gang med det eg skal gjøre for så å bare nyte dagen så godt eg kan! Har egentlig et par stativ med klær/sengetøy som burde brettes, meeeen det er en dag i morgen også 🙂

KOS DEG OG HA EN
SUVEREN OG HERLIG SØNDAG

Go`klem fra ei fortsatt Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #danskstrikkeoppskrift #svenskstrikkeoppskrift #høstkjole #vinterkjole #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg