STILIGE JULEGAVER # STRIKKEOPPSKRIFTER

Designet av Hunter Hammersen

Dette er Julegaven du kan strikke til de unge, de voksne, de eldre, hu tante, han onkel, kusiner, fettere, søster, bror, niese, nevø, venner m.m Så da var vel egentlig alle gavene i boks da? Ja du må nesten bare sette i gang – i ALLEFALL om du har en stor familie og vennekrets 🙂

Garn er eg GANSKE sikker på at du har hjemme så her er det absolutt ingen
unnskyldning eller noe “kjære mor” 🙂

Ikkje sant de var stiiiilige?? Ja åsså selvfølgelig sammen med luen under 🙂 Blir en fantastisk stilig sett! Luen og pulsvottene strikkes i DETTE og DETTE garnet 🙂 Dette er merinogarn og det hadde eg nok forholdt meg til da denne strukturet blir så fint og godt markert i merino, men du kan selvfølgelig bruke et annet merinogarn bare du overholde strikkefastheten på den størrelsen du velger 🙂 Selv hadde eg nok valgt en type Baby Merino hvor eg kan opp nå samme strikkefasthet, f.eks DETTE 🙂 Deilig garn!!

UNWAVERING
Bildet Over
Oppskrift over 4 størrelser
og 3 strikkefastheter =
Det er en størrelse for alle

 

 

Designet av Hunter Hammersen

Du bestemmer selvfølgelig selv om du vil ha dusk i lua, kanskje du syns det er finere med en (FAKE!) Pelsdusk? Ja da gjør du det, kanskje han onkel ikkje vil ha dusk?
Det går også helt suverent 🙂

WAVERING
Oppskrift over 4 størrelser
og 3 strikkefastheter =
Det er en størrelse for alle

* * * *

JuHuuuu STRAKS helg! Digg! Om me skal hente hjem HelgeKosen i dag eller i morgen, ja det vet eg ikkje ennå, det avhenger av hvor mye som evn blir gjort her hjemme 🙂 Da eg kom meg ut av senga i halv 9 tiden var jo Ali allerede i full sving her i stua så det var rimelig kaos kan du si 🙂 Men nå er det KUN 2 vegger igjen så han er KJEMPEFLINK!! Fytti grisen det er ganske heavy arbeid å vaske slik som dette, men etter på er det bare å flytte ting ut på gulvet og male. Høres jo virkelig veldig enkelt ut, men eg ser på Ali at han er sliten så det skal bli herlig når me kan si oss ferdig med stua!

Ute er det ganske grått og vått i dag så det blir nok til at me bare suller inne, eg har litt igjen på den erm nr 2 så ja, planen er også i dag å få hetta på pinnene, men det har oppstått et PROBLEM!!! Eg får ikkje DENNE ut av hodet!! ÅÅååå!!!

NYT DAGEN
OG KOS DEG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetstrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Må si at den der mannen din står på altså!!! Glær mæ til å se resultatet når stua blir ferdig👍 Ha en forrykende flott torsdag 😊 Hilsen Randi

Siste innlegg