TURTLENECK ER HELT TOPP – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

Designet av Tina Hauglund

Nå er det opp og avgjort –> Det bli en TurtleNeck på meg denne høsten eller vinteren! Ahaa tenkt deg det du; DOBBEL TYNN ALPAKKA i skjønn forening! I LOVE IT <3 Vettu hva DET er??
DOBBEL LYKKE!!! Oh My Oh My!!

Hvis du trenger en deilig kosete genser til kalde dager strikker du den i dobbel tråd av DETTE eller hvis du ønsker en genser med bedre “hold”, ja da kan du f.eks strikke den i Sølje fra Hillesvåg 🙂 Either Way; Du vil få et av tidenes HERLIGE plagg 🙂

 

 

Designet av Tina Hauglund

FELIX MAMMA
Bildene Over
Str XS – XXXL
(78 cm til 136 cm rundt brystet)

Tina Hauglund har også en annen deilig “MammaGenser”, nemligen “Sofies Mamma”
som eg har strikket, deilig deilig, du finner den HER 🙂

* * * *

Her går det i kaos og salmiakk om dagen også i dag! Sto op halv 9 til ei stua som var og er fullstendig kaos! Heldigvis var min stol fri for rot så eg har nå min vante morgenkos, jepp, midt i rotet! (Se Snap!). I skrivende stund er det kun en halv vegg igjen og da hører eg rykter om at det er helg og akkurat det skal bli skikkelig deilig!! Har på mangen måter vært ei lang uke så et par dager Off skal bli godt! Ali sier selv at han skal ta det med ro i helga, men akkurat det gjenstår å se 🙂 Kjenner virkleig det skal bli deilig å komme i havn med stua, den er liksom den store “skyggen” for å si det sånn!

Når stua er ferdig, da sier me oss ferdig, selv om planene videre er å ta både vaskerom, Ali`s kontor OG kjøkkenet ikkje minst! Men, det er ikkje noe me liksom MÅ ta for den daglige trivsel så det er sånn han kommer til å “kose seg med” som han sier 🙂 Amira skal også male sitt rom, men det blir nok heller ikkje på denne siden av Jula, Ali vil male Dib sitt rom også, mens Dib selv sier det er unødvendig hehe Eg VET hvorfor han sier det og det er fordi han VET at da må all dataen ut og det blir mye rot hehe Kanskje neste sommer når han er avgårde på treningsleir?
Me får se 🙂

På strikkefronten fikk eg startet på hetta i går kwell JuHuuu Det var en fryd å bli ferdig med erm nr 2!! Nå er det jammen ikkje mye igjen og den blir skikkelig deilig den genseren!! Planen for meg nå er å svippe innom badet og stelle seg litt så får eg bare ta opp strikketøyet og få det gjort 🙂

KOS DEG OG HA
EN FORTREFFELIG FREDAG

Go`klem fra ei litt Sliten VIbbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #norskstrikkeoppskrift #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg