GØYAL STRIKK

Designet av tincanknits

Noe av det kjekkeste innen strikking er når du bare fyller en kurv med en haug med nøster uten å henge deg så mye opp i hvilke farger du har, ja for nå skal du kose deg med ALLE fargene og ikkje bare dine favoritter! Finn et kjekt mønster hvor du har muligheten til å bruke mangen farger, ja f.eks mønstert over, og så bare strikker du. Plukk opp et nøstet fra kurven uten å ta hensyn til at den skal passe sammen med den forrige 🙂 På den måten lager du deg noe spennende
og unikt som ingen andre har!

Til et barneteppe trenger du 32 lapper + 6 halve lapper, men det er ingen ting i veien for å bare fortsette og strikke så mangen du vil! Lett å ta med seg over alt og til slutt har du et digert teppe 🙂

Lappene over har en strikkefasthet på 22m/10 cm, men det i seg selv er
ikkje så viktig siden det bare er et teppe 🙂

 

POLYGON
Bildet Over
Barneteppe

 

 

 

 

Designet av tincanknits

 

POP BLANKET


 

 

 

Designet av tincanknits

 

SWATCHTASTIC
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

 

* * * *

Var i grunnen meldt masse regn her i dag, men enn så lenge skinner nå sola 🙂 De 3 Solsikkene me har på terrassen har endelig åpnet seg og eg håper de klarer seg i vinden og regnet som er meldt fremover! Ellers så er det akkurat som om blomstene i krukkene plutselig
har hentet seg opp igjen!

Sov faktisk helt til halv 10 i dag og det var så varmt på soverommet og eg var tung i hodet!! Håper virkelig at det gir seg ut over dagen! Har nå fått i meg en ingefærshot og det pleier å hjelpe 🙂 Nærmer meg slutten på hetta så eg har ikkje tid til å være ute av drift for å si det sånn 🙂

Eg får lage meg en kopp kaffi til, muligens eg hopper i dusjen og vasker håret først som sist så satser eg på at dagen bedre seg 🙂 Er jo for søren lørdag og den kan ikkje kastes bort 🙂

KOS DEG OG HA EN
AVSLAPPENDE LØRDAG

Go`klem fra ei litt betutta Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #norgesstørstetstrikkeblogg #norgesstøretstrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg