JULEGAVETIPS: 4 FLOTTE LUER

Designet Faye Kennington

Har vært så mye spørsmål om luer de siste dagene så da var det bare å hente frem noen eg syns er skikkelig flotte! Med tanke på været me kan slite med her i nord trenger jo alle og en hver ei lue på lur og da kan den godt vær litt stilig 🙂 Kan godt tenke meg at disse
luene er kjekke å strikke også 🙂

CATHEDRAL GROVE
Bildet over
Str 55 – 61 cm i hodeomkrets
Str.fasthet på 22m

 

 

 

 

Designet Faye Kennington

Luen over er strikket i Cascade220 men de 3 andre er strikket i merinoull 🙂

CHRISTMAS CRACKER
Str M-L
Str.Fasthet på 24m

 

 

 

Designet Faye Kennington



OFF WITH THEIR HEADS
Str 50 – 61 cm i hodeomkrets
Str.Fasthet på 22m

 

 

 

Designet Faye Kennington

FOLKLORE
Str.Fasthet på 24m

 

* * * *

Da har me retten og slettet tatt HELG og det føles helt greit liksom! Ali klarte virkelig å ta seg en FRIdag i dag så da hentet me like godt hjem HelgeKosen + at han påtok seg kjøkkentjenesten hihi SÅ helt fri har han vel egentlig aldri, men han droppet malinga 🙂 Kan godt skjønne at han er stiv og støl med tanke på alt han har gjort 🙂 Sjøl så var eg forholdvis tidlig oppe så eg fikk jo en skikkelig lang og god formiddag i fred og ro 🙂 Likevel sitter eg her å kunne tenkt meg en time på sofaen….MEEEN det er snart middag og etterpå er det jo for sent
hvis eg ikkje skal være våken hele natta 🙂

Satser på at eg kvikner til etter hvert! Har laget ei ganske stor gryte med IngefærShot så eg får ta meg en støyt etterpå så våkner eg nok til 🙂 Ja for eg har jo seriøse planer om en skikkelig innsats på de der sykt lange Flamingobeina!! Nå nærmer det seg virkelig og eg er sååå annige!!

Ellers har eg nå fått bestilt og betalt både flybilletter og hotellrom til NM-Helga i november og eg gleder meg sååå masse!! Ser for meg at det sikkert er pyntet til Jul i gatene i Oslo på det tidspunktet?? Håper at me får sjansen til å rusle litt på Karl Johan
om søndagen før me drar ut til Gardermoen 🙂

Tenk; Kanskje eg treffer nettopp DEG der mitt i snøføyka! (GARANTERT at det sikkert er snøstorm når me skal fly hjem!!) haha Hadde vært så typisk 🙂 Liker ikkje så godt å fly, så helt ærlig: Eg kunne tenkt meg å tatt toget til Oslo, men DibHassan var langt fra enig *ler*

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetstrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg