RUSTIKKE OG TØFFE VOTTER SOM ALLE KAN STRIKKE

Designet av Susan B Anderson

Eg elsker jo rillestrikk vettu så disse var akkurat passe tøffe og de burde eg hatt mangen av i vintergarderoben!! Likte spesielt garnet som er brukt, det går an å kjøpe YarnKit så du kan jo ta en kikk HER! Inkl i dette Kit`et får du også et tøff Prosjektnett og en tinnboks med maskemakører + en kode slik at du kan laste ned oppskriften på Ravelry uten extra kostnader 🙂 Av et Kit garn du enten strikket et par av de største vottene eller flere barnevotter 🙂

Susan B Anderson har utrolig MYE flott og fint, eg har flere av hennes oppskrifter og har strikket en god del så eg kan trygt si at det er GODE oppskrifter 🙂 Ta en titt HER da vel 🙂

 

Designet av Susan B Anderson

Frem til 21.september får du 40% på oppskriften ved å bruke koden FALL

COUNTING RIDGES MITTENS
Bildene over
Str fra småbarn til store voksne hender

Vil du heller strikke glattstrikke votter? Ok, det finner du HER 🙂

* * * *

 


Du kan trygt si at det har vært et variabelt vær her i dag! Sol og regn om en annen, men også samtidig! Ikkje bare bare det når hetetokter popper opp fra uventet hold! Et øyeblikk renner eg bort her i stolen, tar ut markisen, strikker 4 masker, ut å ta INN markisen igjen pga massivt regn og vind, vel sånn har vel egentlig dagen gått….i mens har han Ali digget til 3 STORE pizza og et digert Focaccia Brød 🙂 SÅ enten været er sånn eller sånn så blir me mette om ikkje annet 🙂
Nå har sola akkurat sklidd forbi terrassedøra her og det er igjen levelig i Go`stolen 🙂


Dette er det som gjenstår før Flamingo`en er ferdig! Ikkje så mye det tenker du, hæ? Men la meg si det sånn; Ja, det er BARE 14 X, men husk at hvert eneste X er det samme som 3 riller….dvs at eg har 42 riller igjen!!! + ca 5 riller i grått etter at beina er ferdig 🙂 Men men det er jo ingenting når eg til nå har strikket OVER 170 riller allerede så dette er peanøtter det som gjenstår 🙂 Så ja, eg får bare strikke på så håper eg å ha streket over ennå noen X før eg legger meg i kwell 🙂
*Be Optimistic*

Du da? Hvordan har din lørdag vært så langt? Har du fått litt “Me-Time” med strikketøyet?
Men du, vettu hva eg satt her å funderte over?? Eg følger en del sånn Strikke“Grupper” på Snapchat, kanskje du også gjør det? Vettu ka eg har lagt merke til og som eeeegentlig begynner å irritere meg litt? ÅJA, det strikkes UTROOOOLIG mye lekker over alt, men eg syns alle, i allefall de aller fleste strikke AKKURAT det samme!? Det er de samme barneplaggene, voksenplaggene og ikkje bare det, men det er også stort sett de samme fargene….Så på en måte begynner eg å bli lei av alle disse Snappene for alt er jo så og si likt? Er det bare meg eller…? Det går veldig lenge mellom hver gang eg tenker “WOW, det var stilig” – ALT eg ser er veldig lekkert altså, men ALT er likt!! For å få litt mer inspo scroller eg MYE på Instagram og der er det mye mer forskjellig, spesielt om man ser på flere av kontoene fra utlandet, men her hjemme ser det ut for at alle (veldig mangen i allefall) strikker det samme…

Litt langt mellom de som virkelig “Tænker sjæl” – *ler*

Men NÅ skal eg nyte skikkelig ME TIME!! Ali gikk for å sove et par timer og eg skal sette pizza i ovnen når DibHassan er på vei hjemover så det er min jobb i dag 🙂 Frem til da skal eg finne noe på Tv som kan strikkes til og så GLEDER eg meg til “Skal Vi Danse” i kwell! Til nå syns og tror eg at dette kan bli en av de BESTE sesongene!! Skikkelig bra gruppe de har samlet i år selv om ingen er typiske A-Kjendiser, men mer “vanlige” mennesker som du og eg?? Kanskje de kommer så langt en dage at de må åpne opp for “mannen i gata” fordi alle i KjendisKategorien er brukt opp?? Vel, da er det vel bare å legge seg i hardtrening snart MoHaaaa

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE HERLIG KWELL

Go`klem fra ei Godt Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #susanbanderson #gartherstitch #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger #mittens #votter

3 kommentarer
    1. Ja jeg er så enig, både snappe kontoer og diverse på insta er kopi av hverandre og alt toniton og samme oppskrift og styling.
      Mye pent, men jeg er som du lei av det. Som å banne i kjerka sikkert, men sånn er det bare.
      Jeg strikker Alaskavotta og kosa meg med lekre farger.
      Nyt lørdagen.

    2. Lunamon design: HAHA Ja det er godt du og eg i allefall er enige! Du er en av de som er herlige flink til å bruke alle de flotte fargene me har fått utdelt 🙂 Kos deg du også 🙂

Siste innlegg