6 VAKRE PULSVOTTER – STRIKKEOPPSKRIFTER

Designet av Liz Corke

Nå er det på tide med litt skikkelig kos her på bloggen igjen! Det har i grunnen vært noen tøffe innlegg eg har delt i dag, men det MÅ UT og det fortelles!
(Innleggene kan du lese HER og HER om du vil…)

Nok er nok for i dag så nå skal me strikke og kose oss heller 🙂 I går da eg satt her å prøve å samle tankene mine ramlet eg klask over disse sykt vakre pulsvottene og dette er virkelig Julegaver i luxuxklassen hvis du spør meg! WOW sier eg bare!! Dette er ganske tynt garn (sånn ca 400 m pr 100 gr) og pinne nr 2,25 PRESIST i mi gate! Love it!! Hvis du da har skikkelig gode strikkepinner vil dette blir som en deilig drøm 🙂 Det er en fryd å strikke 🙂

GOLDMEAD
Bildet over
Str Small og Large

 

 

Designet av Liz Corke

BEIRA
 

 

Designet av Liz Corke

BRIGHDE

 

Designet av Liz Corke

NICNEVIN

 

Designet av Liz Corke

SQARADH

* * * *

Ok, det er fredag kwell, begge ungene er ute på dill, Ali sover, ja det gjør forresten Milo også så eg har skikkelig ME-Time! Tiden for å slå av den digre vifta var også dags så nyter eg fred og ro 🙂

Siden begge ungene er ute så droppet Ali og eg å lage Taco til i kwell hehe Det får spises de deilige restene etter Kentuchy Kyllingen som Ali serverte oss i går,
det er Nomme-Nom skal eg si deg!

Nå er det LIKE før eg kan start epå I-Cord avfellingen på jakken og det ser eg virkelig frem til! Det skal bli en sann fryd å starte på ermene 🙂 Har vel også bestemt meg for at jakken krever lommer på fremsiden og eg tror bare de blir noen påsydde! Eg får strikke en litt artig fasong på en lapp og sy fast. Det kan nok bli gøy! Åååå men eg gleder meg til å innvie denne laaange jakka 🙂

Eg er bare klar til å kaste meg over den i kwell, eg må bare koke litt ny kaffi så er eg klar!

KOS DEG OG HA EN
DEILIG FREDAG KWELL

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #strikkeoppskrift #pattern #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg