EVENTYRLIGE FRISTELSE – GRATIS NORSK STRIKKEOPPSKRIFTER

Reklame | House Of Yarn/ Du Store Alpakka

Designet av Iselin Hafseld/ House Of yarn – Du Store Alpakka

Som du kanskje fikk med deg i DETTE INNLEGGET fra i går så har eg nå her ved min siden 13 DEILIGE Fat Faerytale nøster og det skal bli noe lekkert – Til meg selv Of Course!! Etter å bladd gjennom vanvittig mange nydelige oppskrifter vurderer eg å faktisk bruke en oppskrift(!!!) for eg må si at begge disse 2 designene falt i helt riktig gate 🙂 Den ene er jo berre lækker mens den andre er mer stilig og tøff…Kunne eg strikket 2 på en gang ville eg hatt de begge 2!!

Men, så er det jo også sååå mye annet fint eg nå har lyst på…
Ja det er bare så det tårner seg opp her skal vites!!

Hadde eg vært deg så hadde eg nå i allefall tatt med meg disse Go`Bitene her for man vet jo egentlig aldri når behovet for et deilig supermyk genser dukker opp, eller hva??

MICHELLE GENSER
bildet over
Str fra 92 til 116 cm rundt brystet
Strikkes i Fat Faerytale som kan kjøpes
HER

 

 

 

 

Designet av Liv Inger Espedal/ House Of Yarn – Du Store Alpakka

Tro om eg ikkje må ta å strikke en prøvelapp på denne her? Jo mer eg glor på den jo stiligere blir det bare…STOR er den også…Deilig, deilig KOoOSEgenser <3 
 

PAULINE GENSER
Str fra 114 cm til 136 cm
Strikkes i Fat Faerytale som kan kjøpes
HER!

* * * *

Ja du, før eg glemmer det så må eg minne deg på noe: Husker du at eg snakket om et skjørt eg hadde lyst å strikke? Eg nevnte det i innlegget i går kwell, eg fant jo selvfølgelig skjørtet når eg fikk summet meg litt og nå har eg redigert det inn i DETTE INNLEGGET, du finner en tydelig link til både GRATIS og NORSK strikkeoppskrift! NB: Store Fristelse <3

Er i grunnen litt spent på hvordan dagen i dag blir…Ja om eg i det hele tatt finner roen til å bare disiplinert fortsetter på de svarte ermene på Flamingo jakken…?? Det ER veldig farlig med så mye fristelser rundt meg og eg føler meg sååå langt fra trygg, men så vil eg veldig gjerne ha Flamingoen ferdig til eg skal på StrikkeFestival neste måned! Ja for den jakken(KÅPA!) må vel være den rette anledningen til å innvie den?? haha Ja det kan bli festlig 🙂

Var TIDLIG våken i dag gitt, våknet av mye bråk og skravling! Jepp, midt i det verste regnværet holder de på å rive oppe på terrassen hos naboen så nå skjer det ting! Nå krysser eg bare fingrene for at det BLIR ordnet skikkelig for i nat har det virkelig bøttet inn med vann her i stua! OMG!! HVIS de blir ferdige i dag så skal stua vår være åpen noen dager før de ordner og stenger hos oss, bare sånn at me kan se at det har blitt skikkelig tette! Nå tar me ingen unødvendige sjanser altså!!

Det nå er at me snart, tja, om en times tid må ut i dette regnet, men det beste med det er at DIbHassan skal til Colosseum og I DAG blir reguleringen tatt av!! JuHuuu 3,5 år, snart 4 og det er over!! Men, de skal legge streng på innsiden av tennene nede + de skal støpe plate til overkjeven, den skal me hente og få justert til i morgen ettermiddag så heeelt ferdig er han ikkje ennå. Uansett blir det nok skikkelig digg i dag med glatte og fine tenner selv om de kommer til å være litt “løse” hehe Etter tannlegen er det bare å få han full fart ut på skolen for i dag er det prøver på gang 🙂

Dvs at eg ganske snart må ta en kjapp tur på badet og stelle meg litt allerede 🙂

KOS DEG OG HA EN
FIN FIN FORMIDDAG

Go`klem fra ei TRØTT Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #houseofyarn #dustorealpakka #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg