HVERDAGEN VÅR OM DAGEN


Dagen i dag startet ganske tidlig og det har vært litt sånn bånn gass, men NÅ er eg nydusjet og har fått på meg pysjbuksa! Har fått lagt opp til nok en del på det litt sånn småhemmelige strikkeprosjektet 🙂 Håper å få strikket en del på dette i helga slik at eg har noen ideèr
å vise frem ut i neste uke 🙂

Det eneste eg kan si med 100% sikkert i dette innlegget er at den tjukke Karbonz Pinnen (Nr 8 mm) er fullstendig NYDELIG å strikke meg!! Har flere tynne slike pinner, men plutselig ble det en drøm å strikke med tjukke pinner! Tjukke pinner er noe eg aldri har vært glad i,
men nå går det smokk-smokk!

 

 

Tenkte å vise litt hvordan dagene om dager ser ut her i heimen;


DETTE er da min utsikt…Et ganske så TRIST syn, det eneste eg kan trøste meg med at det er RENT! Nettopp pga av alt rotet er Ali livredd for at rotet skal ta helt overhånd så han casker å “rydder” så godt han kan flere ganger om dagen! ER veldig takknemlig for det for eg er litt sånn at luften går ut av meg når det er kaos rundt meg!

I dag har han og Formannen i Sameiet styrt frem og tilbake fra terrassen over og stua vår! De har tømt på vann der opp for å prøve å lokalisere HVOR det er et hull! Ja me kan se hullet her nede hos oss, men siden det ligger en tett dobbel duk over det hullet må det være hull også et annet sted…STYR!

 


Stefano`D Milo har kapitulert fullstendig og har ligget på sofaen hele dagen! Veksler kun på å ligge her i kroken og på lammeskinner! Ja han fikk masse fisk i morgen hehe

 


Eg HATER å tørke klær i stua, men her er årsaken—>

 


Alle taklistene til stua ligger nemlige her, innpakket i tepper. Heldigvis er de ferdig malte, men de okkuperer jo nesten halve gangen…

 


Tja, ei bokhylle midt i stua kan vær praktisk, ja som  stappe rot inn i når man svinter forbi..


Her står eg i døra til DibHassan sitt rom, Jepp, ganske så blokkert kan du si..


Foreløpig har de kun revet dette, me tørker som gale med vifta for å hindrer at vannet sprer seg meg…Å ja, vannet renner hele tiden. Planene her inne er å rive hele gulvet og minst den ene veggen…

 


Ble en ganske TRANG GamingKrok dette her!! Men, han klager ikkje, bortsett fra at NÅ hadde han ikkje rene klær for han kommer ikkje inn i skapet sitt! Så i morgen får Ali skyve litt på de skapene tenker eg..

 


Den eneste plassen som i grunnen er koselig og så og si uberørt er kroken her!! Eg TVIHOLDER på denne plassen og håper den slipper unna kaoset! Krysser pinnene!

Nå er det jo uansett helg så lite vil bli gjort før det visst nok skal komme arbeidsfolk på mandag! De skal visst nok styre oppe på terrassen så får me se hva de kommer frem til, eg er bare den som sitter her å tar livet med ro (Tilsynelatende!) mens eg venter…

Mor mi kom akkurat inn dørene her så eg får vel egentlig bare avslutte og heller plukke opp strikketøyet! Fredagskwellen blir nok bra den, mye kjekt på Tv i allefall; Idol,
Skavland og Senkveld! YES!

KOS DEG OG HA EN
HERLIG OG TRIVELIG KWELL

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #oppussing #fredagskos #kaos #vannlekkasje #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetstrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

7 kommentarer
    1. Uff! Vann på avveier er helt pyton!!!
      Beundrer all strikkingen din, jeg strikker på nattevaktene mine bare, og jeg skal begynne på sokkestrikking etter noen ønsker. Det gjør jeg jo omtrent i blinde, men kunne tenke meg en annen hælfelling. Kanskje du har noen gode tips så du kan legge ut, vet du har en hel “himmel av oppskrifter…

    2. Jeg føler med dere! Det var 3 år siden i sommer at vi våknet og hele 1 etage var dekt med 4 cm vann over alt!! Jeg orket ikke å sitte i stua mens alt sto på med riving og tørking. Soverommet ble min redning 🙄 Lykke til og hold ut! Det blir bra til slutt…

    3. Kristin: Off det hørtes umenneskelig ut! 🙁 Så ekstremt er det ikkje her, men mer enn nok likevel. Enn så lenge går det greit, men det er kjipt å bli avbrutt midt i oppussinga….Men når alt skal rives regner eg med at eg også flytter inn på soverommet, det har eg gjort før når kommunen holdt på i fjor. Går greit det, bare det ikkje blir i månedsvis…GLEDER meg til stua er ferdig ja 🙂

Siste innlegg