TIL HAN&HENNE – STILIG OG KNALLTØFT #STORE STØRRELSER

Reklame | House Of Yarn

Designet av tincanknits

For å starte litt forsiktig så bare MÅTTE eg ta med denne deilige halsen!! Noe av det mest hendige som kan strikkes! Du grabber den med deg i forbifarten når du fyker ut døra, mens du jomper ned trappene trær du den galant over hodet og vips så er den på plass! Neida, du trenger slettes ikkje et speil for cowl`n ser bra ut samma hva! I tillegg var jo denne skikkelig flott må eg si! Den er strikket i tynn, lekker Merino og ingen farger blir klarere enn i Merino, her kan du mekke den sammen i hele 5 farger!

COMPASS COWL
Bildet over
Str Små barn til Voksne

 

 

Designet av tincanknits

MARSHLAND
Str 0-6 mnd til Dame 4XL og opp til Mann 4XL
Dvs fra 45 cm til 154 cm i brystvidde

 

 

Designet av tincanknits

MORAINE
Str 0-6 mnd til Dame 4Xl
Dvs fra 48 cm til 147 cm i brystvidde

 

 

Designet av tincanknits

ICEFALL
Str 0-6 mnd til Dame 4XL
Dvs fra 45 cm til 149 cm i brystvidde

* * * *


I går kwell fikk eg fullført det eg holdt på med og eg må si det at eg syns det ble ganske så bra! Ja når t.o.m Ali sier at det var fint uten at eg måtte spørre om hans mening, ja da er det bra i allefall hehe Det var om ikkje annet veldig gøy å strikke, selv om eg kjenner at
eg savner de tynnere pinnene litt 🙂

 

 


NÅ har eg funnet frem denne herligheten og hvis Ali likte det første eg strikket så kommer han garantert til å ELSKE denne for dette er nemligen favorittfargene hans 🙂 Det eg skal strikke nå blir en del anderledes, men eg får prøve meg frem så blir det nok bra til slutt 🙂

Eg så i grunnen for meg at hele søndagen gikk fløyten da Ali for et par timer siden startet å vaske taket!! For 2.gang!! OMG han har virkelig ikkje hørt om “Den Late Søndagen” – HELDIGVIS stoppet han etter halve taket og sa at resten (Altså her i sofakroken hvor eg sitter) kunne han ta en annen dag! Eg kjente at lettelsen var overveldende!! Hadde seriøst ikkje maktet
ei omrommelert stue i dag haha

Der skal resten av søndagen vies til knall gode strikkepinner og nydelig garn! Det kommer bilder av det eg strikker litt ut i uka og da er eg sikker på at flere av dere blir forelsket i flotte farger!

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE SØNDAG

Go`klem fra ei Ganske Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #tincanknits #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetstrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

7 kommentarer

Siste innlegg