MORSOMME JULEGAVER

Designet av Julia Marsh

Hallo liksom!?! Hvem vil vel ikkje ha ei slik pute i sofakroken eller i strikkekroken? Du trenger jo gjerne ikkje være strikkefantast heller for å digge sau så hvorfor ikkje bare overrask noen?? Dessuten har jo de aller fleste plass til ei pute eller 2 til 🙂 Her snakker me kjapt strikketøy;
Pinne 10mm og tjukt garn!

SHEEP CUSHION
Bildet over
Str 46 cm X 36 cm

 

Designet av Julia Marsh

Ugler har alltid en plass!

TRIO OF OWLS
3 størrelser

 

 

Designet av Julia Marsh

Skal du bli samboer til Jul f.eks? Ja da er jo dette den perfekte gaven! Eller kanskje er ungene blitt så store at de nå kan få hver sin nøkkel? Våre barn fikk hver sitt nøkkelknippe i sommer og det var litt stas å endelig kunne gjøre det! Ja for som fersk huseier og ikkje minst med ny ytterdør hadde me plutselig så mangen flere nøkler å rutte med 🙂

HOME SWEET HOME WEE HOUSE BROOCH AND KEY
3,5 cm/4,5 cm

 

 

Designet av Julia Marsh

Har du en Te-Elsker i familien?

HOME SWEET HOME TEA COSY
Str 24 cm X 33 cm

 

Designet av Julia Marsh

Koselig frokostbord?

HOME SWEET HOME EGG COZY
 

 

 

Designet av Julia Marsh

VOTTER! Ja det er en ordentlig flott og fornuftig Julegave! Kommer ikkje rundt det 🙂

SCALLOP MITTENS
One Size

* * * *

Vel, sånn er utviklingen her…Normalt sett så tar det litt tid før en trevegg blir så gjennomvåt som dette og dette er bare gjennom natten! Det er fortsatt KLISSVÅTT slik som eg viste på Snapchat (vibbedille) i går! Det drypper og det renner, renner og renner…Nå når det er så pass kaldt er det jo begrenser hvor lenge me kan ha på den vifta også! Det er ikkje bare DibHassan som skamfryser da, men hele stua blir også ISkald og ovn har me jo ikkje nå da alt er demontert fordi me er jo midt i oppussinga! Hadde ikkje denne vannskade ødelagt for alt så hadde jo stua nå vær ferdig! Det var søndag 16.september at me rapporterte inn denne skade så det begynner å bli en stund siden….Det også regnet kontinuerlig siden da så her snakker me mengder med vann….RETT INN! Boksen som står inn i veggen tømmes ca hver 3 t og da er den så og si full, men det er jo kun fra det ene punktet, på den andre siden renner tilsvarende mengder rett
ned i veggen og inn under gulvet…

Men, i dag skinner faktisk sola!! WOW! Det er nesten så eg må på med solbriller! Var jaggu på tide med litt opphold! I går regnet det SÅ hardt og eg ble ganske susete i hodet av den lyden hele tiden! Hadde planer om å legge meg veldig tidlig i går fordi eg var så trøtt, sov ca 4,5 t natt til i går så søvn er nesten blitt en mangelvare! Men, i steden for å kapitulere tidlig ble eg sittende opp å skravle med Amira til kl 2! Derfor slo eg av alle alarmene for i dag og skulle sove til eg våknet…eg våknet HALV 8!! Har ingen god forklaring på hvorfor, men irriterende var det!
Så hvordan denne dagen blir gjenstår å se!

Me må i allefall ned på butikken + en skal sende en deilig pakke! Har nemlig et RyddeSalg her på bloggen hvor eg selger en del strikkeplagg som eg har strikket, men som enten er for lite eller for stort! Plaggene eg selger kan du ta en titt på HER om du er på jakt etter ull til vinteren 🙂

Nå skal eg bare ha meg litt mer kaffi mens eg venter på at Ali skal våkne! Når eg har ting som skal gjøres liker eg å få det gjort tidlig på dagen! derfor bør han stå opp snart haha

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS DAG

Go`klem fra ei Trøtt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #julegaver #norgesstørstetstrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer
    1. Jeg kjenner jeg blir så provosert på deres vegne. Er det ingen dere kan rapportere dette til, ingen dere kan presse? Det går jo ikke an….

    2. Lisbeth: Det er Sameiet som nå har ansvaret for å finne/reparere skaden i etasjen over. Polygon (som jobber for oss) er avhengig av Sameiet ordner skaden slik at de kan bygge opp og ordne nede hos oss. Stussa veldig over ordningen eg også, men det er noe som heter SKADE of noe som heter FØLGESKADE. Mer er usatt for sistnevnte, ergo er SKADEN Sameiet sitt ansvar. Skjønn det den som vil, men Polygon er også ganske fortvilte at ting kan ta sånn tid.

Siste innlegg