PROBLEMENE TÅRNER SEG OPP HER I KURVEN GITT…

Reklame | House Of Yarn/ Knit At Home

Designet av Isabell Kraemer

Nok en gang sitter eg her å klør meg i hue og savner et skjegg eg kan dra meg i!! Er det MULIG!?? Har ALLEREDE 2 Kraemer-Prosjekt liggenden klart! Både DENNE og DENNE skal
og eg MÅ ha på pinnene snart, men 3 stk, ja det blir litt mye for eg har
jo også andre ting eg vil strikke…SUKK!

Fy søren for en enkel og “ren” jakke da! Strikkes selvfølgelig Top/Down med raglanøking! MY FAVORITE! Denne er strikket i tynn merino med ca 200 m på 50 gr, strikkefastheten er 24m/36 row så hadde eg vært deg, ja da hadde eg funnet frem mitt favoritt merino av den tynne sorten og satt i gang! Som vanlig så råder eg deg til å strikke en prøvelapp! Kjør på sier nå bare eg!! *IVRIG*

DUSTIN
Bildet over
Str fra 91 cm til 129 cm rundt brystet

* * * *

JuHuuu NÅ er Flamingoen HEEELT ferdig! 14 knapper er sydd i og eg er såååå FORNØYD!!! Planene, i allefall MINE er å ta bilder av den I DAG!! Akkurat nå er været tålig bra til formålet så det gjenstår å se NÅR evn Ali er klar til å komme seg ut en tur!! Vet ikkje hvorfor, men når eg er skikkelig fornøyd med noe så vil eg liksom ut på ei av jærstrendene å ta bilder, men akkurat DET tviler eg sterkt på at Ali vil i dag! Eg mener, det ER ganske kaldt ute, og er det kaldt her, ja da er det iskaldt der ute! Kanskje eg må nøye meg med Hestholmen?? Hmm der kan det være tilnærmet STORM hvis det er bris her oppe…Muligens eg rett og slett må ta til takke til BETONGveggen rett her ute!?? Tja, den er stygg, men kan blir ganske så tøff på bilder da! Hmm får se hva eg få lokket han med på 🙂 Kommer an på prisen! *ler meg ihjel*

Selv om eg følte meg skåltom da Flamingoen var ferdig har eg nå noe smått på pinnen og dette blir faktisk veldig fint skal eg si deg! Eg strikker The Oslo Hat fra PetiteKnit. Ei VELDIG enkel og grei lue, men akk så fin den er da!! Strikker den i Superfine Baby Merino fra Knit At Home og det er virkelig deilig å strikke med kan du tro! Overbeviste meg selv om at det var ikkje fornuftig å kjøpe noe mer garn akkurat nå siden eg bør heller spare til OsloHelga 🙂 Dessuten ser den jo kjempegod ut! Skulle inn å kjøpe et sånt merke her om dagen, men det var utsolgt! Heldigvis får hun inn neste uke så her er det bare å strikke på! Burde vel egentlig hatt med meg ei lue til Osloturen?? I følge langtidsvarselet er det meldt SNØ når me kommer??

Allerede til helga her har de rådet oss til å legge om til vinter/piggdekk!! Måtte rett inn å sjekke på Yr og ganske riktig….Det er meldt KUN 2 grader!! Oh My!! Heldigvis er det meldt vindstille og SOL! Problemet for oss er jo det at me er midt i oppussinga her i stua, venter FORTSATT på at TING skal ordnes slik at Polygon kan kommer å ordne ferdig!! Pga av oppussingene har me jo tatt NED de 2 ovnene me hadde her i stua, ja det var jo trossalt SOMMER ennå når me startet å male…Ikkje frister det heller å bare henge opp noen gamle panelovner vilkårlig på veggen, eg mener; Me har hvite NYmalte vegger!! Ikkje vet me en gang om me skal ha denne type ovner en gang når me er ferdig!! For hadde ingenting skjedde så hadde jo stua vært ferdig nå og me hadde nok allerede hatt noen nye ovner…MEN, siden me ikkje er ferdig så vet me IKKJE hvilke ovner me skal ha ELLER hvor me skal ha de….Skjønner?? Vil jo ikkje bare lage en masse hull til ingen nytte heller…

Jaja eg får ta å godsnakke litt med han Ali og se hva eg får han med på i dag! Kanskje hvis eg disker opp med nok en kaffikopp så kommer han på glid? Vel, resultatet kommer i så fall her på bloggen i løpet av dagen 🙂 *Krysser fingrene for gode resultater*

LAG DEG EN SKJØNN DAG!!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #isabellkraemer #dustin #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

10 kommentarer

Siste innlegg