KUNSTVERK – 4 NYDELIGE VOTTEOPPSKRIFTER

Designet av Virginia Sattler-Reimer

Eg er ikkje sååå glad i “vanlige” blåfarger (Elsker Petrol og Turkis), men det er noe med når blått og hvitt kommer sammen! DA elsker eg det, men eg er fortsatt ikkje glad i blått….Merkelig, men det er en så fin renhet over det når blått og hvit blandes. Ja du husker trenden fra 80/90 tallet med de båtgenserene? Hvite med blå striper? Åååå elsk på de! Ja man kan få tak i de den dag i dag også

Det var bare helt naturlig at eg ble blendet av disse skjønnhetene her! Ahaa for noe nydelig votter og ALLE er i blått og hvitt <3 Så lekkert 🙂

SUFFRAGETTE MITTENS
Bildet over
One Size

 

Designet av Virginia Sattler-Reimer

GIN`s MITTENS
One Size

 

 

Designet av Virginia Sattler-Reimer

CATENATE
One Size

 

 

Designet av Virginia Sattler-Reimer

MIDTERM MITTENS
One Size

* * * *

Ok, nå begynner det å nærme seg avreise og eg har ikkje startet på det som skal gjøres! Eller, det eneste eg har gjort var å vaske en maskin med klær i går og satser på at noe av det skal i kofferten. Hadde egentlig tenkt å dra ut å kjøpe dress til Dib i dag, men siden han ikkje slutter før halv 4 og skal på trening halv 6 blir det for knapp tid! Da får me gjøre det i morgen…Kjenner eg er LITT nervøs ang den dressen! Hva om me ikkje finner det me vil ha og må begynne å kjøre rundt å lete?? Ahaa det har me ikkje tid til gitt! Håper me er HELDIGE på første forsøk 🙂 Han skal ha en helt mørk marineblå dress og mørkt slips + skjorte, egentlig ganske kurrant så eg krysser fingrene! Heldigvis passer han ennå skoene me kjøpte til Vinterballet tidligere i år for det blir nok å betale på det andre haha Dessuten håper eg jo ikkje at det skal være behov for større sko *humrer* På den andre siden hadde han virkelig trengt varme vintersko, men DET vil han ikkje ha…
Den der ungdommen altså

Ellers i dag skal eg til legen om et par timer og nå i november står sykehustimene mine i kø…Da er det både Nyreavdelingen og EndokrinKirurgisk som skal besøkes…Kjenner eg er litt lei av alt som har begynt å “rote” i kroppen min. Svultsen som ble oppdaget under brystbeinet sist eg var å tok biopsi har nå begynt å bevege seg opp i halsgropen så nå kan de ta prøver av den, men om det skjer nå i november vites ikkje. Eg har flere ganger tidligere gjort dette og de var godartet, men de måtte fjernes fordi det er ikkje så mye plass å vokse på i halsen og det går ut over svelging + det er veldig ubehagelig! Derfor er eg enn så lenge optimist og håper jo at også denne er godartet. Tenker i grunnen ikkje så mye på det, prøver på det i allefall 🙂 Ellers er eg litt spent på utviklingen av nyrene…Blør de f.eks ennå? Det har de gjort ganske lenge, vel å merke på mikroskopisk nivå, men dog…

Men Ok, på strikkefronten er eg nå over halvveis på OsloLua så kanskje eg blir ferdig før me reiser? Jepp, ser jo av værmeldingene at ei god lue er på sin plass til helga! Er også blitt rådet til å ha med sitterunderlag da Ekeberghallen visst nok er ganske kald! Heldigvis har eg et tjukt og godt et – håper bare eg finner det, hvis ikkje pakker eg ned et lite ullteppe i bagen 🙂

Har også en genser i hodet som ikkje gir meg fred! Satte meg ned i går for å forsøke å tegne den, men det surrer for mye annet i topplokket om dagen så det ble bare bortkastet tid! Tror eg holder meg til noe små prosjekter til over helga eg og så kan eg tenke på det neste uke 🙂 Kan uansett ikkje dra på noe stort nå når me reiser så det passer i grunnen greit at
eg har noen OsloLuer til i hodet 🙂

Nå skal eg bare ha meg litt mer kaffi før eg tar meg ei stund på badet 🙂

LAG DEG SELV EN
KOSELIG DAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #mittens #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg